Voivatko "omaperäisemmät" naiset kiinnostua tavallisesta miehestä
eli minusta. Olen tavallinen mies. Melko hajuton ja väritön. Sellainen perus, joskin hyvässä kunnossa kyllä. Käyn tylsissä vakitöissä. Vahvasti keskiluokkainen puitteiltaan - ehkä ei sisimmältään (en tiedä). Olen aina elänyt varsin sovinnaisesti.
Voikohan omaperäisemmät (tarkoitan tässä positiivisessa hengessä) naiset kiinnostua tällaisesta miehestä? Vai tykkäävätkö enemmän vastaavista kuin itsekin ovat.
Tässä on naisia joihin olen ollut ihastunut viime aikoina:
1. Melkein kokonaan tatuoitu nainen (myös naamassa tatuointeja), tekee keikkatöitä esim. baarissa ja matkustelee sitten niillä rahoilla etelässä suurimman osan talviajasta
2. Amatööritaiteilija, ei käy palkkatöissä ja alkoholiakin kuluu, ei kuitenkaan pubiruusu, vaan hyvin sivistyneen oloinen nainen sinänsä
3. Kriminaalinainen, ollut muutaman kuukauden vankilassa nuorempana osallistuttuaan aseelliseen ryöstöön, mutta siitä on jo ainakin 5 vuotta, käyttää vielä joskus jotain aineita (pilveä tietty, mutta maininnut joskus myös "subut" tms. (en tiedä mitä tarkoittaa)), hankkii satunnaisesti lisätuloja myymällä itseään (mikä ei sinänsä haittaa minua, koska tiedän, että hänen taloudellinen tilanne ja historia muutenkin on ollut tosi vaikea)
Kommentit (55)
Kai tämä on provo? Jos on totta, naiset 2 ja 3, älä missään tapauksessa sekaannu jos haluat hyvän elämän.
Tälle provolle voi jo antaa 5 pistettä. Pieni miinus siitä ettei muka tiedä mitä subut tarkoittaa, se paljasti.
Tuota kutsutaan itse-sabotaasiksi.
Ongelmainen nainen voi tuhota miehen. Ei olisi ainutlaatuista.
Minä olen amatööritaiteilija, joka työskentelee yhtä paljon kuin ammattilainen. Kiinnostaisiko?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen amatööritaiteilija, joka työskentelee yhtä paljon kuin ammattilainen. Kiinnostaisiko?
En nyt sano, että lahjaton. Mutta vähäisillä lahjoilla. Jos hyväksyt tämän, voidaan jatkaa juttua.
Eivät voi. (ja se on sinun kannalta pelkästään hyvä asia) Ovat sen verran epänormaaleja ja omaperäisiä, että kiinnostuvät vaan jostain kaltaisistaan seköpäistä.
Vierailija kirjoitti:
Tälle provolle voi jo antaa 5 pistettä. Pieni miinus siitä ettei muka tiedä mitä subut tarkoittaa, se paljasti.
Mistä minun se pitäisi tietää? Tietysti tiedän että joku huume se on ja onhan siitä mediassa joskus ollut juttuja, muttei minulla ole käsitystä kuinka vahvasta aineesta on kysymys.
Ap
Jos hyväksyt minut sellaisena kuin olen, niin voin kiinnostua. Jos olet Ok näköinen.
Olen taiteilija, joka työskentelee kuin ammattilainen, mutta olen amatööri. Menen joka päivä työhuoneelle rutiininomaisesti. En myy mitään. On vain kuluja.
Voisin olla kiinnostunut sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos hyväksyt minut sellaisena kuin olen, niin voin kiinnostua. Jos olet Ok näköinen.
Olen taiteilija, joka työskentelee kuin ammattilainen, mutta olen amatööri. Menen joka päivä työhuoneelle rutiininomaisesti. En myy mitään. On vain kuluja.
Voisin olla kiinnostunut sinusta.
Muiden on vaikea hyväksyä tätä toimintaani. Eivät näe mitään järkeä.
Jos olet hyvännäköinen naisen mielestä ja annat hänen elää sellaista elämää kuin haluaa, voi onnistua. Aiotko lähteä mukaan reissuun tai muihin ajanvietteisiin vai tukea naista niissä rahallisesti?
Jos omaperäisyys on sinulle plussaa mutta et itse ole samanlainen, hyvä varautua maksamaan tuosta ominaisuudesta naiselle. Käytännössä mitä hyötyä sinun elämäntyylistäsi olisi vaikka taiteilijalle, ellet sitten tue häntä?
Marginaalitätinä, ei. Syynä ero arvomaailmoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvännäköinen naisen mielestä ja annat hänen elää sellaista elämää kuin haluaa, voi onnistua. Aiotko lähteä mukaan reissuun tai muihin ajanvietteisiin vai tukea naista niissä rahallisesti?
Jos omaperäisyys on sinulle plussaa mutta et itse ole samanlainen, hyvä varautua maksamaan tuosta ominaisuudesta naiselle. Käytännössä mitä hyötyä sinun elämäntyylistäsi olisi vaikka taiteilijalle, ellet sitten tue häntä?
Seura ja kumppani. Minua ei tarvitse tukea taiteessani. Tulen omillani toimeen. Olen jo pitkään pumpannut rahaa muista lähteistä rahoittaakseni harrastukseni. Mutta en pysty elättämään ketään muita kuin itseni ja lapseni.
Ap, voin antaa sinulle hyvää energiaa, jotta menestyt. Läheiseni sanovat, että tuntevat kun maalaan. Siitä tulee kuulemma hyvä jännä fiilis. Teen sinusta menestyneemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ap, voin antaa sinulle hyvää energiaa, jotta menestyt. Läheiseni sanovat, että tuntevat kun maalaan. Siitä tulee kuulemma hyvä jännä fiilis. Teen sinusta menestyneemmän.
Tiedän tämän, kun usein juuri soittavat, kun maalaan. Onpa joskus joku hoitokin soittanut ja kysynyt, että mitä ihmettä teen? Tuntee, mitä teen.
En näe psykologisesti mitään estettä sille, mikseivät oman perän omaavat omaperäiset naiset eivät voisi kiinnostua tavallisista perusjunteista.
2 ja 3 wi kuulosta erityisen positiivisesti omaperäisiltä. Kuulostavat sellaisilta, joista myöhemmin toivoo ettei olisi koskaan tavannutkaan
Valitettavasti: epäilen. Jos kiinnostuu, silloin naisella todennäköisesti on pyrkimys muuttua normoksi avullasi.