Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saat hieltä haisevat tekniset kangasvaatteet raikkaiksi?

Vierailija
28.05.2022 |

Paita haisee tosi väkevälle ja haju ei lähtenyt 30 asteessa pestessä värikkäiden vaatteiden pesuaineella

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liota piimässä, huuhtele etikalla.

Vierailija
22/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perlana Sport

mitä eroa tuossa on normaaliin pesuaineeseen? Onko vain rahastusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen kaiken pyykin 60 asteessa (hikoilen paljon) ja etikkaa joukkoon. Sen jälkeen ulos tuulettamaan vaatteet (myös talvisin parvekkeelle, muuten asunto haisee etikalle) riittävän pitkään.

Tämän jälkeen sisään. Talvisin annan mahdollisesti jäätyneen pyykin kuivua sisällä loppuun. Jokainen tuttu ihmettelee miten minun vaatteet tuoksuvat niin raikkaalta.

Moni on suositellut (pelkäävät juuri tuota, että vaatteet kuluvat) pesua jossain 30-40 asteessa, yäk!! Eihän tuossa kuole edes bakteerit.. Sen verran halpoja , vaikkakin nättejä vaatteita ostan ettei kuluminen haittaa.

Eli heitä etikkaa koneeseen, 60 (tai jopa 90 asteen pesu, jos vaate haisee todella pahalta) ja kone päälle. Pyykit ulos, joko vaatteet kestävät tai ei. Mutta hikinen vaate, josta haju ei lähde millään on jo piloilla.

Vierailija
24/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkietikka, jossa lukee teknisillekin vaatteille..

Vierailija
25/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut miehen hikiset golf-vaatteet pestyksi pesukoneen Tekniset kuidut -ohjelmalla ja Serto Sport -pesuaineella. Lämpötila max 40 astetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan