Vaimo sitten ryyppäsi olueni jääkaapista
Jo kolmas kerta tämän kuun aikana. Olin vielä laittanut lapun "älä koske".
Kommentit (21)
Yhden vaan?
Ostakaa kummallekin omat.
Vierailija kirjoitti:
Yhden vaan?
Ostakaa kummallekin omat.
Ei auta. Vaimo juo aina kaikki, ihan sama kumman ovat.
Ap
Teki todella hyvää pari olutta vaimolle. Oli viileää ja raikasta. Ehkä muutama grillisipsi myös?
Onko teillä omat hyllyt jääkaapissa, vai peräti omat kaapit? Meillä on ruuat ja juomat vapaasti otettavissa.
Mulla on ollut kaksi Corona-olutta jääkaapissa kohta vuoden. Tuukko hakeen?
Hiero vaimon ajat, tämän jälkeen himoitsee tämän paljasta kiviaikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden vaan?
Ostakaa kummallekin omat.Ei auta. Vaimo juo aina kaikki, ihan sama kumman ovat.
Ap
Mä piiloon aina omat juomani vihanneslokeroon, kun exä ei ikinä sitä käyttänyt.
Toimisko sama?
Eikö normaali suomalainen mies juo pihavarastossa piilossa kun "remppaa" jotain. Kuka laittaa juomansa jääkaappiin muiden armoille?
Itselä kaksi pakkia kaljaa ,riittää kaksi vuotta.
Sen pitää hakea sulle uudet tilalle
Itse olin varannut jääkaappiin vieraille vademasiideriä niin oli käynyt yöllä juomassa ne pois
Ja ajattelit tulla tänne itkemään asiasta. Protip hae sitä juomaa sen verran paljon ettei se akka yksinkertaisesti pysty juomaan kaikkea. Tadaa, vaimo ei enää juo kaikkia sun juomia. Helppoa ja yksinkertaista..
Missä se vaimo on joka joi ne 7 olutta, ja mietti huomaako mies
Vierailija kirjoitti:
Itselä kaksi pakkia kaljaa ,riittää kaksi vuotta.
Ei se säily hyvänä niin pitkää aikaa.
Osta tarpeeksi monta tölkkiä tai pulloa, olisi riittää sinullekin. Ainakin on vakka kantensa löytänyt kun molemmat juotte. Jos vaimosi ei joisi.Olisi pihalle sinut pistänyt ajat sitten ja ottanut uuden miehen raitin!Normaali ei teidän liitto ole, jos on vaimo ja sinä roikut tällä sivusto? Johan sinulle hevosetkin Nauraa.
Pitäiskö ostaa vahvempaa? Jos nainen vaikka sammuisi ja saisit juoda rauhassa.
PS. Alkoholiongelmainen juo mitä vaan mitä saa käsiinsä, et voi luottaa siihen yhtään. Ex sai migreenin punaviinistä eikä voinut sietää ananasta niin aloin ostamaan itselleni vain punaviiniä ja ananas-lonkeroa. Se joi ne silti. Siideri on kuulemma pahaa, silti sekin meni. Ihan kaikki meni mikä oli näkyvillä.
Ja sit kun juomaa ei ollutkaan kotona, niin lähdettiin sinne missä sitä oli.
Anna sille selkään ja aja se yöksi ulos.