Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos olisi aika kone, mihin kohtaan palaisitte elämässänne?

menetin sinut
28.05.2022 |

Mä palaisin joulukuun 19pv viime vuotta. Se oli päivä, jolloin omien toimien takia menetin rakastani miehen. Meillä oli kaikki niin hyvin kun olla ja voi, olla onnea, rakkautta, hauskuutta, läheisyyttä. Olimme pohjattoman rakastuneita. Elimme yhdessä ja nyt kesäkuun 1pv piti olla häät. Olimme molemmat uhranneet koko elämämme että voisimme olla yhdessä. Muuttaneet vieraalle paikkakunnalle, meillä oli ihana asunto, yhteinen auto, työt ja kaikki oli täydellistä. En ollut koskaan kokenut niin suurta rakkautta ja onnea. Olen lähes 50v nainen ja ensikertaa rakastunut ja onnellinen. Tämäkin on lievä kuvaus onnesta.
Sitten pilasin kaiken. Yhdellä iskulla. Kärsin mielenterv ongelmista (epävakaa) ja minun on vaikea hallita tunnetilojani. Varsinkin negatiivisia. En osaa muulla tavalla, kun raivoomalla purkaa niitä ulos. Ne vaan tulee kuin paniikkikohtaus päälle. Mies tiesi jo että saan kilareita, kun tilanne on liikaa, mutta hän päätti silti rakastaa minua ja hyväksyä, kunnes menin liian pitkälle. Tällä kilarilla jonka nyt sain minä tuhosin aivan kaiken.
En kestä stressiä ja nyt oli päällä liian monta stressi tekijää yhtäaikaa. Lisäksi hänen lapsensa oli pääsyy mikä kävi hermooni. Mies ei tuntunut koskaan ymmärtävän sitä ja kun paoin kaiken sisälleni, niin se tulee sitten syöksynä ulos, kun asiat joista ei saa puhua niin vyöryy läpi.
sitten se tapahtui..Sinä aamuna mies heräsi onnellisena ja minä olin valvonut koko yön ahdistuksen vallassa. Sinä päivänä paineet oli liikaa, yö valvottu ja hänen lapsensa kävi hermooni. Jos voisin palata siihen kohtaan..
Minä tekisin kaiken toisin...nukkuisin yön vaikka lääkkeillä ja aamulla lähtisin luontoon käveleen, etten saisi raivaria..Minä en tehnyt niin, eikä minulla ole aikakonetta. MInä sain raivarin, uhkasin lähteä pettämään, haukuin hänen lastaan. Hän otti avaimen ja sormuksen pois..sillä hetkellä me kuolimme..
kaksi päivää myöhemmin mies sai hermoromahduksen. Minä tuhosin siis myös hänen mielenterveyden.
Hän toivoo aikakonetta jossa ei olisi koskaan minua tavannut, minä taas toivon aikakonetta, että minä en pilaisi kaikkea ja sinä saisin uuden mahdollisuuden siihen aamuun..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on aikakone, tai useitakin, kello.

Vierailija
22/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpäivän aamu tai 22 v. opiskelija ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotiaaksi. Käyttäisin aikani pelkkään opiskeluun, urheiluun ja keikoilla käymiseen.

Vierailija
24/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kone, sano Sergei saranaa.

Tek-niik, sanoi sama, kun fillarin näki.

Vierailija
25/25 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#24 tilittää

Siihen lakkiaisten ja kutsuntoihin väliseen aikaan.