Miten usein siivoatte autonne sisustuksen?
Olen mies ja vierähti melkein 3 vuotta kun viimeksi puhdistin kunnolla autoni sisustuksen, irtomatot pellolle, imurointi, pölyjen pyyhintä ja kuraisten kynnyslistojen puhdistus.
Imuroin samalla raikkarinkin kun ei nyt tähän hätään sattunut uuttakaan suodatinta olla laittaa tilalle.
Miten usein te siivoatte auton sisältä?
Kommentit (26)
Ihme roina- ja roskavarastoja ihmisten autot. Älkää antako lasten mussuttaa rans.perunoita ja karkkeja siellä. Roskat roskiin, heti.
Me tehdään naapurin kanssa palveluksia toisille ja mä mm siivoan heidän autot kerran kk.
Pesen muovimatot, laitan kaikki roskat yhteen pussiin ja toiseen mitkä ei ehkä ole roskia.
Touko - syyskuussa samalla pesen autot.
Hiekkaa löytyy, eipä muuta.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Se on ukkoni hommia, tapahtuu yhden - kolmen vuoden välein.
Meillä taas vaimo siivoaa autot, pari kertaa vuodessa. Minä siivoan talomme, siis teen joka päivä jotain ettei tarvita n.k. siivouspäivää. Vaimon siivouspäivä oli yhtä helvettiä kiukutteluineen. Toinen taisteluaihe oli minun kokkaamiseni, tein liian kallista ruokaa - myönnän sen. Nyt vaimo kokkaa ja tekee hyvää sapuskaa.
MÄ IMUROIN AUTON NOIN KERRAN KUUKAUDESSA RIVARIS ON HELPPOA KUN AJAA AUTON ASUNNON ETEEN JA SIITÄ VETÄÄ ETEISESTÄ PISTORASIASTA JOHDON JA LISÄKSI PESEN JA VAHAAN AUTON AINA SILLOIN TÄLLÖIN
Auton siivous kerran kuukaudessa.
Matot pois, mattojen pesu(tai ainakin huuhtelu puutarhaletkulla), perusteellinen imurointi, pölyjen&tahrojen pyyhintä ja ikkunoiden pesu jos tarpeen.
Ei ole suuri vaiva. Asun yksin koiran kanssa. Ennen koiraa siivosin auton kerran vuodessa.
Pesu itse painepesurilla kerran kuukaudessa tai pesulinjalla käynti. En syö/juo autossa tai säilytä mitään tavaraa. Näin pysyy siistinä.
Täällä aloittaja, en käyttänyt mitään ennakoivia tekstinsyöttöjä tai puhelinta, vaan tietokoneella kirjoitin aloituksen. Käytän sanaa sisustus auton sisäverhoilusta.