AMK valintakokeeseen menijöitä?
Onko täällä muita ensi viikolla valintakokeeseen menijöitä?
Miten olette valmistautuneet kokeeseen? Onko kellää kokemusta aiemmista kokeista, mitä voi odottaa?
Itseäni jännittää jo aika lailla, koe ensi torstaina.
Olen harjoitellut pari viikkoa kokeeseen.
Kommentit (5)
Joo meen Jyväskylään. Olin viime vuonna myös, en siis päässyt sisään. Ulko-ovelta oli opastus luokkaan. Vessassa piti käydä etukäteen, muuten tulee saattaja mukaan. Luokan ovella katsottiin henkkarit. Oma läppäri piti olla ja langallinen hiiri. Kokeessa oli monta osiota. Tekstitehtävä eli monivalinta, matikkatehtävä ja sit vielä päättelytehtävä.
Joo. Oon lukenut vaan vähän, viime vuonna en ollenkaan. Tarjottiin opiskelupaikkaa, mutta en mennyt. Masentanut niin hirveästi ja elämä tuntuu harmaalta. Jos pääsen vähillä pisteillä minnekään tällä kertaa niin aion mennä, pakko yrittää eteenpäin.
Jos en pääse niin en tiedä mitä tehdä.
Muita insinööriksi hakevia? Onko ne matematiikan ja fysiikan osiot kuinka haastavat? Onko osioiden väleissä mitään taukoja?
Taidan jättää väliin. Tein yhteishaun, mutten ole harjoitellut yhtään. Etenkin matikka takkuaa niin pahasti (kaikki unohtunut) etten taida jaksaa yrittää. Ehkä ens vuonna. Tiistaina kyllä olisi valintakoe, mutten usko meneväni edes.
Tsemppiä ap:lle, Jeesus rakastaa ja johdattaa sua.