Miksi naiset valittaa miehistä, jotka ovat itse valinneet kumppanikseen? Eikö tämä ole naisten omaa syytä?
Juu, niin se taitaa olla. Meinaan jos on vähänkään järkeä niin huomaa nämäkin valittelut naisten omaksi syyksi. Olisi meitä kunnon miehiäkin ollut, mutta tainnut kaikenlaiset reppanat ja hulttiot kiinnostaa enemmän.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En valinnut alkoholistipersua. Silti sellaisen kanssa äsken olin yhdessä.
Miesten vika kun eivät pysy samanlaisina kuin suhteeseen alkaessa.
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Valitus lähtee siitä, että mies ei muuttunutkaan sellaiseksi, kuin nainen tahtoi.
Ai minun kaikki suhteeni on loppunut siihen ettei toinen pysynyt sellaisena kuin oli alkuun.
Valintani siis ovat olleet hyviä ja vika on niissä exissä ero vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ostaahan moni mies Teslan mutta valittaa jälkikäteen, kun siinä onkin vikoja. Ongelmat nyt vain tulevat huomatuiksi vasta käytössä.
Näin juuri. Nettisivuilla Tesla näyttää hyvältä, mutta käytössähän ne ominaisuudet tulee vasta esille. No, auton kyllä voi myydä vaikka samantien, jos ei ole tyytyväinen. Puolison vaihdolla ei tiedä, saako sen kummempaa tilalle.
Koska valittaminen purkaa stressiä ja arki on sitten helpompi kestää, sitä mukavaa aikaa odotellessa. Kukapa sitä nyt mukavista hetkistä ja mukavista miehistä täällä kertoilisi? Ei ketään edes kiinnosta lukea sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet valittavat täällä naisista vaikka ovat itse valinneet??
Milloin valitetaan lihomisesta ja milloin nalkuttamisesta. Joskus naiset oikein vaativat kuulemma osallistumaan kotitöihin ja perheen kuluihin. Itse valinneet naisensa ja kehtaavat valittaa.
Totta tosiaan 🤔
Eihän ne hulttiot alussa ole sellaisia vaan ihania ja valloittavia jotka heittäytyy täysin siaksi kun nainen on saatu satimeen.
Naisetkaan ei alussa nalkuta kun ei ole mitään nalkuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitus lähtee siitä, että mies ei muuttunutkaan sellaiseksi, kuin nainen tahtoi.
Ai minun kaikki suhteeni on loppunut siihen ettei toinen pysynyt sellaisena kuin oli alkuun.
Valintani siis ovat olleet hyviä ja vika on niissä exissä ero vaiheessa.
Ainoa exäni muuttui suloisesta ujosta ja rauhallisesta kuuntelevaksi ja kontrolloivaksi. En olisi enää saanut juhlia ja vaattetkin oli yhtäkkiä väärät vaikka kaapissa oli samat kuin tavatessa. Sai se mies lähteä pesemään niitä mustia sukkiaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaahan moni mies Teslan mutta valittaa jälkikäteen, kun siinä onkin vikoja. Ongelmat nyt vain tulevat huomatuiksi vasta käytössä.
Näin juuri. Nettisivuilla Tesla näyttää hyvältä, mutta käytössähän ne ominaisuudet tulee vasta esille. No, auton kyllä voi myydä vaikka samantien, jos ei ole tyytyväinen. Puolison vaihdolla ei tiedä, saako sen kummempaa tilalle.
Jos pystyy vuorovaikutukseen puhumalla, tajuaa senkin että ihmiset eivät ole esineitä. Muuttua voi moneen suuntaan, myös hyvään. Väärinkäsitykset voi oikaista ja mykkyydet puhua auki, toki pakottaa siihen ei ketään voi.
Monella, ehkä kaikilla pitkissä suhteissa olevilla on kriisejä ja vaikeita jaksoja. Ei oikein edes tiedetä, mikä mättää. Toisen onnistuvat nuo syyt selvittämään ja kiintymys vain kasvaa. Nykyään ei vain rohkaista jäämiseen ja selvittelyyn. Muualla on muka aina joku sopivampi ja parempi. No hetken voi tuntuakin siltä. Yleensä ne ratkaisemattomat ongelmat seuraavat perässä uusiin suhteisiin.
Viisasta olla eron jälkeen jokin aika yksin. Moni tekee niin ja huomaa nauttivansa omasta rauhasta niin, ettei enää halua tiiviiseen saman katon alla- suhteeseen. Maailma on kertakaikkiaan muuttunut sellaiseksi, että yksilöityminen vaatii tilan ympärilleen, niin miehillä kuin naisilla. Symbioottiset keskenkasvuisten suhteet vaikka miten roikuttaisi yhdessä eivät ole tätä aikaa. Siis ei siinä yhdessäpysymisessä itsessään ole mitään arvoa, jos kumpikaan ei voi kehittyä yhä enemmän omaksi itsekseen.
Kyllä ne miehetkin muuttuu negatiiviseen suuntaan!
T. 15 vuotta avioliitossa