Miksi naiset valittaa miehistä, jotka ovat itse valinneet kumppanikseen? Eikö tämä ole naisten omaa syytä?
Juu, niin se taitaa olla. Meinaan jos on vähänkään järkeä niin huomaa nämäkin valittelut naisten omaksi syyksi. Olisi meitä kunnon miehiäkin ollut, mutta tainnut kaikenlaiset reppanat ja hulttiot kiinnostaa enemmän.
Kommentit (28)
Ostaahan moni mies Teslan mutta valittaa jälkikäteen, kun siinä onkin vikoja. Ongelmat nyt vain tulevat huomatuiksi vasta käytössä.
Miksi miehet valittavat täällä naisista vaikka ovat itse valinneet??
Milloin valitetaan lihomisesta ja milloin nalkuttamisesta. Joskus naiset oikein vaativat kuulemma osallistumaan kotitöihin ja perheen kuluihin. Itse valinneet naisensa ja kehtaavat valittaa.
Sanoko se bulgarialainen ei kiitos?
Olet aivan oikeassa. Turha tekeytyä uhriksi tilanteissa, jotka on itse luonut.
T. Nainen
Kun mietin mikä meni pitkässä suhteessa vikaan, kyse ei oikeastaan ollut minusta. Minä en soittanut hänelle koskaan. Hän tunki kotiini. Hän oli aktiivinen häiritsijä. Fyysisesti puolta suurempi. Oli todella tylsämielinen, ei tajunnut etten välitä. Turruin tilaan etten välitä, odotin vaan että loppuisi.
Narsistit on aina ensisijaisesti tylsiä, tyhjiä. Ne on kuin iilimatoja.
En valinnut häntä, ei kukaan valitsisi jos tietäisi.
Valitus lähtee siitä, että mies ei muuttunutkaan sellaiseksi, kuin nainen tahtoi.
Nainen valitsi Jeren eikä kaverimies Anttia.
Ne valittaa kumppanistaan, mutta sinä valitat kaikista naisista.
Jos jotkut naiset eivät vielä tunnista miehen oikeaa luonnetta ja siksi kysyvät palstalla neuvoa, osa valittaakin ehkä. Asia kirkastuu ja tulee kokemusta. Ja eri valintoja.
Kuka kenetkin valitsee. Eiköhän se ole, ainakin toivottavasti, aina kaden 'kauppa'.
Miksi miehet valittavat aina, että naiset ikääntyvät?
Naisiin vetoaa eri asiat eri iässä ja parisuhteen eri vaiheissa.
Siksi naiset toivovat että mies muuttuisi naisen elämänvaiheiden tahdissa. Tietenkään näin ei yleensä tapahdu siinä laajuudessa kuin naiset toivoisivat, perusluonne kun on pysyvää sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet valittavat täällä naisista vaikka ovat itse valinneet??
Milloin valitetaan lihomisesta ja milloin nalkuttamisesta. Joskus naiset oikein vaativat kuulemma osallistumaan kotitöihin ja perheen kuluihin. Itse valinneet naisensa ja kehtaavat valittaa.
Koska nainen on muuttunut - negatiivisempaan suuntaan.
Tuo on eri asia kuin se että valitsee X tyyppisen miehen, jonka haluaakin muuttuvan Y tyyppiseksi mieheksi.
Moni mies esittää hyvää ja rakastavaa siihen asti, kunnes on jotenkin sitoutunut naiseen esim. avioliiton, yhteisen asunnon tai lapsen kautta. Ero vaikeampaa ja nainen tuntee itsensä petetyksi.
Jotkut taas pudottavat maskin jo aiemmin ja silloin ärsyttää yhtäkkinen asenteen muutos ja valehtelu.
tietenki miehet (osa) kusettaa että saa scorettua. enempi moka olis sen kusetuksen uskominen-kun onhan se aika läpinäkyvää, eikö ookki?
Vierailija kirjoitti:
Valitus lähtee siitä, että mies ei muuttunutkaan sellaiseksi, kuin nainen tahtoi.
Tai, kuten meidän tapauksessa, mies ei pysynytkään sellaisena millaisena nainen hänet tapasi, vaan muuttui vaikkei nainen olisi tahtonut.
Kukaan mies ei ole täydellinen, et edes sinä. Ja minun puolisoni sentään on paljon parempi kuin sinä.
t. epätäydellinen nainen
En valinnut alkoholistipersua. Silti sellaisen kanssa äsken olin yhdessä.
Miesten vika kun eivät pysy samanlaisina kuin suhteeseen alkaessa.
Eikö tuo ole yleismaailmallista