Poika (16-vuotias ysiluokkalainen) ryypiskeli eilen autotallissa kavereiden kanssa
Kertoi mulle, että korjaavat mopoja ja luotin tähän. Kun puolen yön jälkeen menin talliin katsomaan oma poika oli ihan tillin tallin, muista en osaa sanoa. Tuli todella paha mieli. Luottamus on nyt petetty, tänään ei olla puhuttu mitään :(
Kommentit (30)
Mä olisin tyytyväinen jos omassa tallissa olis ryypiskellyt eikä jossain kylillä.
Tuliko mopo kuntoon?
Ainakin oli kotona eikä ympäri kyliä tillintallin
Tahtoisin vielä leikkiä hänellä kotia, tuupata vankkureissa pukea eläimeksi :(
Mistä oli alkoholin saanut? Nyt viet heti maanantaina pojan A-klinikalle hakemaan apua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä osa mopoa oli jäänyt korjaamatta?
En tiedä jäikö mitään, mutta pointti oli se että salasi juomisen minulta. Kysyin aiemmin asiasta vielä erikseen, ja sanoi ettei aio juoda.
En halua pitää täällä pystyssä mitään alaikäisten ryyppyluolaa.
No joskus ne ekat kännit otetaan. Turvallisempihan se oli tallissa ottaa kuin kaupungilla. Löysää hieman pipoa, ei tuo ollut merkki epäonnistumisesta
Meidän autotalliin on aina saaneet tulla. Juovat kuitenkin jossain niin mieluummin " mun silmän alla".
Vierailija kirjoitti:
No mykkäkouluhan aina kannattaa 👍
Ei ole tullut huoneestaan ulos.
Hyvä että otti kotona ettei ollut teillä tietämättömillä. Laitoit tietenkin nukkumaan ja aamulla passasit kunnon krapula aamiaisen pojalle :D
Eikös 16v teinejä usein kaljat kiinnosta?
Onneksi olkoon! Poikasi on normaali terve nuori mies. Ihan fiksukin, kun kotona ryypiskeli eikä kylillä hillunut.
Vierailija kirjoitti:
No joskus ne ekat kännit otetaan. Turvallisempihan se oli tallissa ottaa kuin kaupungilla. Löysää hieman pipoa, ei tuo ollut merkki epäonnistumisesta
En usko, että olivat ekat....
t. eri
Mikä osa mopoa oli jäänyt korjaamatta?