Milläköhän avuilla Amber Heard on saanut sellaiset miehet kuin Elon Musk ja Johnny Depp?
Kun ajattelee sitä listaa persoonallisuushäiriöitäkin.
Kommentit (45)
Amber on kasvojensa mittasuhteilta maailman kaunein nainen. Ei se muuta tarvitse.
Onhan hän todella kaunis, ja lisäksi nuo hullut osaavat usein olla todella kuumia niin halutessaan.
Jos Muskilla on hullu isä ja Deppillä äitee, niin kai se hullu energia on tuttua. Silloin ei tavallinen koiranpentunainen kiinnosta. Ei ole särmää.
Oikeasti, oletko sokea? Hän on kaunis, se riittää. Haasteena on vaan pitää mies, jos luonne on vaikea.
Onko sun mielestä Musk ja Depp jotain eliittimiehiä? Itse olen toisessa käsityksessä. Depp ainakin on päihdeongelmainen.
Jännänainen. Aina ne miehet ihastuu jännänaisiin ja kilttinaiset jää rannalle soittelemaan 😭
Kaunis jännänainen. Kyllä miehiä sellaiset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Amber on kasvojensa mittasuhteilta maailman kaunein nainen. Ei se muuta tarvitse.
Mä en tätä kauneutta näe. Kylmän ja kovan näköinen nainen. Lämpö, karisma ja persoonallisuus puuttuu.
En ole ikinä ymmärtänyt, miksi häntä pidetään kauniina. Ei siihen pelkät mittasuhteet riitä. Symmetrisyys kauneus.
Ei ole mikään kummosen näköinen naamaltaan. Tihrusilmät ja ihan tavalliset piirteet.
Tälläkin palstalla miehet kirkuivat kurkku suorina, kun Amber alkoi seurustella Deppin kanssa, kuinka suomalaisten läskimammojen pitäisi ottaa mallia Amberista ja kuinka hän on maailman kaunein nainen. Joka viikko oli monia ylistysketjuja Amberille. Kaunis jännänainen todellakin miehiä kiinnostaa.
Mun mielestä ei todellakaan ole ollenkaan kaunis.
Paljon kauniimpis on vaikka kuinka. Hän on ikävystyttävän näköinen, kalsea. Puuttuu viehättävyys ja persoonallisuus. Ihan tavallinen, ei jää mitenkään mieleen.
Häntä pidetään hiebopiirteisenä kaunottarena, malli. Lisäksi on kuuluisa Hollywood-näyttelijätär, se nostaa statusta ja kiinnostusta Muskin silmissä, sillä Musk haluaa itse julkisuutta ja on sisimmässään fanipoika. Depp taas itsekin näyttelijä eikä taviksen kanssa seurustelu todennäköistä.
Villikissa sängyssä ja näemmä sen ulkopuolella.
Ja täytyyhän Heardissa itsessään olla sitä jotain, sillä kilpailu Hollywood-rooleista on kovaa ja nuoria blondeja on 13 tusinassa.
Ei ole tavista kummoisempi meikkaamattomana:
https://i.dailymail.co.uk/1s/2019/09/05/03/18087610-0-image-a-53_156764…
https://apostore.vn/wp-content/uploads/2020/07/amber-heard-no-make-up.j…
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on.
Ai vain kauneudella on väliä?
Kaunis on.