Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies asuu vanhempien luona 30-vuotiaaksi?

Vierailija
28.05.2022 |

Tuli vastaan tällainen, epäilyttää

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kolmekymppinen NAINEN, joka asuu vanhempiensa luona?

Vierailija
22/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyseessä maatalousyrittäjä, jolla maatalousyhtymä vanhempiensa kanssa, ja tilaa talossa on riittävästi, niin en ihmettelisi. Asia muuttunee siinä vaiheessa kun taloon tulee miniä, usein siinä vaiheessa jo ainakin naispuolinen maaatalousyrittäjä haluaa mielelläänkin siirtyä pois "töistä" ja kahta miestä passaamasta, ja hakeutua ehkä jo valmiiksi rakennettuun tai ainakin katsottuun vanhuuden asuntoon, lähelle toki vanhaa kotia... että voi ehtiä jeesaamaan mahdollisten lastenlasten hoidossa. Ystäväni avioitui juuri tällaiseen systeemiin, ja vaikka alkuun kumpikin nainen jännitti toisiaan ja haki paikkaansa, ystäväni nykyään kolmen lapsen äitinä ja työnsä ohessa väitöskirjaa tehdessään on tosi iloinen anopistaan, tämän avusta lasten kanssa, ja myös appensa avusta miehelleen tilan kanssa.

Sitten jos on tavallinen työssäkäyvä tai jopa työtön perhe, jossa kolmekymppinen poika on koko ikänsä asunut vanhempiensa kanssa poikaikänsä huoneessa, niin kyllä vähän epäilisin suhteeseen lähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen, siellä yleistä että koko suku asuu yhdessä.

Vierailija
24/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden, joka säästi asunnon hinnan

Minä ainakin asuin kotona 35V asti ja tienasin omakotitalorahat siinä sivussa. Myytiin juuri vanhempieni omakotitalo ja laitetaan perintöä jakoon. Niin on mulla vaimokin.

Vastenmielistä hyväksikäyttöä. Ei nämä peräkamaripojat koskaan maksaa omaa osuutta kuluista, eivätkä tee omaa osuutta kotitöistä. Kunhan loisivat.

Mistäs tiedät, vai loisitko itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi