Kävin kampaajalla Treella, maksoi 150 eur.......järkyttävä hinta
Lyhyiden hiusten raidat ja leikkaus 150 eur, törkeä hinta, ilmeisesti kampaajat pyörivät rahassa, kun veloittavat tällaisia summia. Kyseiseen paikkaan en jalallani enää astu.
Kommentit (41)
Ei tullut mieleen kysyä hintoja aikaa varatessa?
Olen käynyt samalla kampaajalla 2kymppisestä eli yli 20v ja maksan 75 leikkauksesta hieman kerrostaen+vuolennasta välillä&värjäyksestä (sekoitus 4 eri väristä). Ja tietty föönayskuivaus.
Ensivkolla taas aika, käyn n.9vkon välein.
Vantaa
Helsingissä vastaava 180e. Siksi käyn vain 2 kertaa vuodessa ja ylläpidän väriä ja latvojen kuntoa hyvällä hoidolla kotona.
ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa
Onpas täällä typeriä kommentteja, tyypillistä junteille suomalaisille. Oma vika ja sitä rataa. Vika on systeemissä ei kuluttajassa.
Kampaamoyrittäjä maksaa liiketilasta vuokraa, maksaa aineista, sähköstä, vedestä, laitteet ja kalusteet, ja pitäisi työstä palkkakin saada.
No, mikset tyytynyt vain hiusten leikkaukseen.
Pelkkä leikkauskin voi maksaa 50-60 e, kova hinta, jos lopputulos ei osoita minkäänlaista malliin leikkaukseen pyrkimistä. Kuuskymppiä että on nyt pari epäsiistiä kerrosta hiusmassaan tehty..
Minusta edullinen. Täällä missä asun maksaa kuvaamasi operaatio poikkeuksetta yli 200. Jossain keskustan paremmassa paikassa saattaa lähennellä 300.
eei tarvii ollenkaan käydä kampaamossa.kun teen itse leikkaukset ja muut.
Olen venyttänyt kampaajalla käynnin, käyn kahden kuukauden välein, koska hinnat ovat ihan törkeitä, varsinkin niillä, jotka osaavat tuon hiusten muotoilun. Mielestäni palvelut Suomessa saisivat olla halvemmat, käyttäisin niitä itse paljon enemmän jos hintataso olisi niinsanotusti kohdillaan. Suomessa rikkailla on kissanpäivät, muut joutuvat kituuttamaan täällä, koska nämä ihanaiset verot siellä ja verot täällä. Virossa itsensä hoitaminen maksaa paljon paljon vähemmän kuin Suomessa, jossain on mätää ja paljon.
40km treelta pois ja hinta taitavalla kampaajalla 80e. Leikkaus, pesu, väri ja muutama raita.
Vierailija kirjoitti:
40km treelta pois ja hinta taitavalla kampaajalla 80e. Leikkaus, pesu, väri ja muutama raita.
Kerro paikka niin menen. Tosin bensakin maksaa jotain, eikös vaan.
Leikkaan ite ja myös värjään tai raidoitan itse eli on melkein ilmaista.
Ap on käynyt kampaajalla, joka maksaa tilavuokransa, veronsa, tarvikkeensa ja vieläpä saa nostettua itselleen pientä palkkaakin.
Ap on tukenut rehelllistä suomalaista pienyrittäjää, mikä on hienoa!
Se on kallista. Minä käyn niin harvoin kuin mahdollista ja yritän opetella leikkaamaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Kampaamoyrittäjä maksaa liiketilasta vuokraa, maksaa aineista, sähköstä, vedestä, laitteet ja kalusteet, ja pitäisi työstä palkkakin saada.
No, mikset tyytynyt vain hiusten leikkaukseen.
Pelkkä leikkauskin voi maksaa 50-60 e, kova hinta, jos lopputulos ei osoita minkäänlaista malliin leikkaukseen pyrkimistä. Kuuskymppiä että on nyt pari epäsiistiä kerrosta hiusmassaan tehty..
Yrittäjä näiden lisäksi kerryttää eläketurvaa itselleen. Vakuutukset ja kaikki vaan maksaa.
Minulla maksaa Helsingissä 210e lapaluille ulottuvien hiusten latvojen leikkaus ja väri. Taitaa olla aika normaali hinta mitä katsellut muita paikkoja, ellei sitten opiskelijatyönä tai opetuskampaamossa käy. Siellä kävin ennen mutta tulos oli välillä järkytys, ei mennyt värit ihan toiveiden mukaan.
Lentsussa tampereella on jokainen liiketila täynnä kampaamoja missä ei ketään ja hinnat nousee jokaisella kilpaa, heti kun yksikin ymmärtää alkaa kilpaileen se ui työssä ja rahassa, mut täälä ei uskalleta tehdä niin, rangaistaan mieluummin tyhmiä ja vakkareita ja sit ollaan ansaitusti konkassa ja itketään kuinka suomi on paska maa.
Ai, ei kirpasis ollenkaa.
Köyhät tekee raidat ja leikkaa sitten ihan itse.