Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeesti toi Smegin vedenkeitin hintansa väärti?

shck`r
28.05.2022 |

Mua ei siis haittaa maksaa kunnon laadusta vähän extraa mut siis 170 vedenkeittimestä tuntuu kyl isolta tällee äkkiseltään ajateltuna. Tekniikkakin vedenkeittimessä niin yksinkertanen et kuinika usein jotain 30 laitettakaa joutuu laittamaan sit takuuseen?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseltiin prismassa smegin keittiökoneita. Äiti olisi halunnut ostaa mulle ko merkin leivänpaahtimen. Siinä keskusteltiin ja toivoin halvempaa. Myyjä hiiviskeli seuraamme ja sanoi, että smegin koneet eivät ole sen parempia kuin halvemmat. Ei varsinainen myyntimies, mutta vahvisti päätöksen. Halvempi (70e) tuote riitti.

Vierailija
22/34 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on smegin vedenkeitin ja ei eroa halvemmasta muuta kuin ulkonäön puolesta, johon tykästyin. Eli jos et halua maksaa ulkonäöstä tai brändistä niin osta halvempi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan mitä halvempi vedenkeitin niin sitä nopeampaa vesi kiehuu 🤔

Vierailija
24/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä valkoisena Smegin vedenkeitin. Ensimmäinen kesti hitusen alle 2-v jonka jälkeen kahvan saumasta maali lähti hilseilemään ja g kirjain tipahti pöydälle. Sain takuuna uuden joka ollut nyt 4 vuotta ja maali lähtee kahvan saumasta taas. Muuten toiminut hyvin ja harmittaa, että pinnoitus näin huono. Onko kellään mattapintaisena versiona, kysyisin onko pinnoite pysynyt. Päivittäisessä käytössä tämä valkoinen ollut meillä.

Vierailija
25/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadusta vedenkeittimen kohdalla... Vedenkeitin on yksinkertaisin mahdollinen laite. Siihen ei nyt laatua saa vaikka yrittäisi....

Joo, kaunishan se on katsella, mutta... Itse en viitsi maksaa mainonnasta ja tosiaankin yksinkertaisesta tekniikasta.

Ja joo, olkkarista EI näy keittiöön että voisin ihailla SMEGejäni,

Ostan siis kolmenkympin vehkeen. Laatu ihan samaa.

Vierailija
26/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on lähes 300e bugattin vedenkeitin.😂 En osta niitä joka vuosi, joten mitä väliä mitä maksaa? Se on myös sisustuksellinen elementti, eikä pelkkä vedenkeitin. Joka päiväisessä käytössä ja aina pöydällä. 

Vierailija
27/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseltiin prismassa smegin keittiökoneita. Äiti olisi halunnut ostaa mulle ko merkin leivänpaahtimen. Siinä keskusteltiin ja toivoin halvempaa. Myyjä hiiviskeli seuraamme ja sanoi, että smegin koneet eivät ole sen parempia kuin halvemmat. Ei varsinainen myyntimies, mutta vahvisti päätöksen. Halvempi (70e) tuote riitti.

No, se oli Prismaan myyjä, ei se saa myynnistä provikkaa.

Vierailija
28/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Meillä on paljon smegin koneita.

Varmasti veden keittää, leivät paahtaa, maidon viilentää muutkin koneet mutta onhan se kiva kun kaikki koneet ovat samaa designia.

Hinnan puolesta mulle ihan sama maksaako joku rämpytin satasen vai kaksi.

joo. miehen luoottokortillahan noita saa. olen sen arvoinen.

Vierailija
29/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se keittää 125 asteiseksi veden

markkinoiden paras

Vierailija
30/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teen suurkuluttajana kiinnitän huomiota myös designiin käytännöllisyyden kannalta ja siinä täytyy todeta, että Smeg vaikuttaa tyypilliseltä merkkituotteelta missä ulkonäkö menee funktionaalisuuden edelle. Sen olen vuosien varrella todennut, että teräksinen vedenkeitin on yleensä kestävämpi kuin muovinen ja vesi/tee maistuu paremmalta. Tältä pohjalta, en valitsisi kyseistä merkkiä vaan jonkun toisen.

Vierailija
31/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata Ottoni Fabrica, niissä ei ole mitään muoviosia kontaktissa veden kanssa.

Vierailija
32/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat 10e vedenkeittimestä ja loput brändistä sekä disainista.

Valitettavasti edes kallis ja tunnettu brändi ei takaa sitä että vedenkeitin kestäisi pidempään kuin parinkympin halpahallilaite. Meillä viisihenkinen perhe käyttää vedenkeitintä jatkuvasti T-veteen sekä ruuanlaittoon ja 2000-luvulla on mossahtanut peräkkäin kolme kallista design-keitintä.

Kallein näistä eli rosterinen Russell Hobbs oli ergonomialtaan aivan perseestä. Koko perhe poltti sormensa rosteriseen pintaan joka kuumeni veden mukana ja kahva oli niin leveä ja kaukana rungosta että painopiste teki kaatamisen aivan hasardihommaksi.

Yksi asia jota todella kannattaa katsoa on keittimen teho jos keittiössä on 16A sulake. 3000W keitin (kuten Russel Hobbs ja nykyinen MWF) keittää veden melkein kolme kerta nopeammin kuin se halpahallin ämpärimuovinen 1200W laite. Puolen litran minimimäärä kiehuu jo siinä vaiheessa kun olet saanut mukin ja teepussin valmiiksi.

Itsellä taas Russell Hobbs on toiminut mainiosti. Edellinen kesti kymmenen vuotta kovassa käytössä olisi varmaan kestänyt paljon  kauemminkin, mutta pudotin vahingossa lattialle. Ergonomiakin siinä oli ihan hyvä, mulla kenties eri malli kuin sulla. Nyt taas uusi Russell Hobbs. Ei ollut mitenkään erityisen kalliskaan, noin 30 euroa Amazonilta tilattuna.

Vierailija
33/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana. Ja kaunis. Minulla on pieni kermanvalkoinen. En huolisi Clasun rumaa mustaa rupsua.

Vierailija
34/34 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä junttia jos kotoa löytyy joku sellanen Philipsin tai vastaavan muovinen muutaman kympin maksava muovinen mahollisimman ruma valkonen vedenkeitin. Siitä tietää että on alaluokkaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi