Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Vappu Pimiä jaksaa ylläpitää vitivalkeaa Vaahteran Eemeli tukkaansa?

Vierailija
28.05.2022 |

En ole ikinä nähnyt Vappua kellastuneessa blondissa vaan aina on vitivalkea ja vaalennettuhan se selkeästi on. Käykö joka kuukausi kampaajalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitähän hittoa kenekään hiustenväri sulle kuuluu hiukkaakaan!

Nätimpi väri on kuitenkin kuin ne kiljuvat kummallisen väriset kouvolakanapersseet!

Vierailija
2/9 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapulla on myös kivat kynnet, tykkään niistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen helpostihan tuo käy, kun vain pitää värin ja sävyn samana.

Vierailija
4/9 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteellisen helpostihan tuo käy, kun vain pitää värin ja sävyn samana.

Joo kaikki muut värit menisi helposti, mutta ei platinablondi. Se kellastuu, ellet sävytä päivittäin vähintään tehokkaalla hopeashampoolla. Se käy oikeasti työstä. Tein sitä vuosia, kunnes väsyin.

Vierailija
5/9 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapulla on kai luonnostaan vaalea keltainen tukka. Oli vielä muutama vuosi sitten. Nyt tuo valkoinen. Käy tietysti laitattamassa ahkerasti.

Vierailija
6/9 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hän käy kampaajalla vähintään kuukausittain, ja niin käy suuri osa tavallistakin ihmisistä - puhumattakaan julkisuudessa toimivista. Hiusten sävy säilyy platinaisena käyttämällä hopeasampoota ja -hoitoainetta.

Vierailija
7/9 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hyvätuloinen varaa seuraavan kampaaja-ajan muutaman viikon päähän samalla kun käy kampaajalla. Blondaus on isotöisempää ja kalliimpaa kuin vaalean juuren värjääminen mustaksi, myös värin ylläpito on työläämpää. Jos ja kun on aikaa ja rahaa laittaa vaikka satasia kuussa asiaan, niin miksei. Itse en käy leikkaamassakaan tukkaa koska ei ole oikeasti aikaa tarpeeksi, säästän toki myös rahaa mutta isoin asia on aika. Mulla menisi monta tuntia yhdestä päivästä jos menisin kampaamoon pesettämään, värjäämään ja leikkaamaan tukkani. Mulla on vaikeuksia jopa ehtiä värjätä se kotona vaikka olen siinä nopea ja taitava. Hyvätuloiset itseään puunaavat ovat kuukausittain tuntitolkulla eri hoidoissa ja hommeleissa, tukka ja kynnet ja hieroja ja kosmetologi ja ripset ja kulmat ja pedikyyri ja pyllyhieroja vai missä se Karoliina Pentikäinen käy. Tuohon palaa vapaa-aikaa jota haluan käyttää itse muuhun. Mutta jos olisi tosiaan rahaa ja aikaa niin kai sitä voisi kuluttaa sitä noinkin.

Vierailija
8/9 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni hyvätuloinen varaa seuraavan kampaaja-ajan muutaman viikon päähän samalla kun käy kampaajalla. Blondaus on isotöisempää ja kalliimpaa kuin vaalean juuren värjääminen mustaksi, myös värin ylläpito on työläämpää. Jos ja kun on aikaa ja rahaa laittaa vaikka satasia kuussa asiaan, niin miksei. Itse en käy leikkaamassakaan tukkaa koska ei ole oikeasti aikaa tarpeeksi, säästän toki myös rahaa mutta isoin asia on aika. Mulla menisi monta tuntia yhdestä päivästä jos menisin kampaamoon pesettämään, värjäämään ja leikkaamaan tukkani. Mulla on vaikeuksia jopa ehtiä värjätä se kotona vaikka olen siinä nopea ja taitava. Hyvätuloiset itseään puunaavat ovat kuukausittain tuntitolkulla eri hoidoissa ja hommeleissa, tukka ja kynnet ja hieroja ja kosmetologi ja ripset ja kulmat ja pedikyyri ja pyllyhieroja vai missä se Karoliina Pentikäinen käy. Tuohon palaa vapaa-aikaa jota haluan käyttää itse muuhun. Mutta jos olisi tosiaan rahaa ja aikaa niin kai sitä voisi kuluttaa sitä noinkin.

En ikinä malttaisi olla kahden työn tekemisen lisäksi tuntikausia jossain "hemmotteluhoidoissa" (*saatu/ yhteistyö*) ja samalla hoidattaa lapseni muilla. Aika on niin kallisarvoista.

Vierailija
9/9 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on jotkut ihmiset kovia tekemään töitä ja kovin kiireellisiä.

Ei kai toisinaan kampaajalla käynti nyt noin mahdotonta ole.

Miksi niitä töitä sitten niin paljon tekee jos ei jää aikaa millekkään muulle elämälle?

Vapun tukka pysyy saman värisenä kun käy kampaajalla säännöllisesti ja usein.