Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät usko miehensä pystyvän huolehtimaan

Vierailija
12.10.2006 |

yhteisistä lapsista, jos itse kuolee?

Minun mieheni on kertakaikkinen tumpelo, mitä lasten kasvatukseen ja arjen pyörittämiseen tulee. Ei tulisi mitään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äidit eivät vaan tunnu antavan miehelle siihen mitään mahdollisuutta. Kytätään koko ajan virheitä ja valitetaan jos asiat tehdään " väärin" .

Vierailija
22/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli ajankohtaiseksi kun siskoni kuoli ja kaikki säälivät miestä: miten se selviää kodinhoidosta ja kolmen lapsen hoitamisesta! Tottakai mies sellaisesta selvisi! Mutta muuten asia oli kovin raskas... Siksi haluan, että olemme molemmat mieheni kanssa koko ajan edes kohtalaisesti selvillä kaikesta lapsiin ja kotiin liittyvistä asioista: puolison kuolema olisi muutenkin niin raskas asia, että siihen ei tarvita lisähuolta siitä, että miten selviää ihan jokapäiväisistä asioista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän harkinnan päätteeksi uskon,että hän selviäisi " jollakin tavalla" .

Ei ole osallistunut lapsen hoitoon tähän mennessä, joten ei tiedä ruoka-aikoja eikä osaa kokata.

Ei tiedä rytmeistä mitään, vain sen milloin on päikkärit ja milloin mennään yöunille, mutta luulen,ettei ne hänellä pitäisi.

Ei kävisi puistoissa tai muualla hakemassa lapselle lapsiseuraa.

Mutta luulen, että alkushokin jälkeen saisi kasvatettua tytön kunnialla omalla tyylillään.

Vierailija
24/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Vierailija
25/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit, jotka ovat jo useamman vuoden " opettaneet" miestään ja

sitten jotkut yhden , alle vuoden ikäisen lapsen äidit.

Itse kuulun tähän ensimmäiseen ryhmään, ollaan oltu 13 vuotta

yhdessä enkä todellakaan ole vielä onnistunut koulutuksessani

Lapset varmaan saisivat ruoka mutta vaatepuoli olisi aika heikoilla.

Samoin mieheltä puuttuu sellainen tunneäly että osaisi aistia lasten

mielialoja tai tarpeita, varsinkin tyttö 6 v on sellainen herkempi eikä

niin kerro avoimesti esim mikä mieltään painaa. Mietityttää miten mies pärjäisi murrosikäisten kanssa...

Kuitenkaan mies ei ole mikään tumpelo sanan varsinaisessa merkityksessä , no insinööri kyllä on;)

Vierailija
26/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vasta yksi lapsi, alle 1v ja nyt lapsenhoito on jäänyt tosi paljon minun työksi, olenhan ollut äippälomalla ja nyt kht:lla. Se minusta on omituista että miehelle ei mene mitenkään jakeluun miten lapsen päivärytmi menee, vaikka se toistuu joka ikinen päivä jokseenkin samanlaisena. Ja luonnollisesti jos lapsi nukkuu aamulla tunnin pitempään niin päiväunetkin on vähän myöhemmin... nämä tämmöiset maailman yksinkertaisimmat jutut tulee sille joka kerta ihan yllätyksenä.

Vierailija
27/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mitään suuria vaikeuksia varmaan ainakaan lapsen suhteen eteen.

Vierailija
28/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme tällainen nykyajan uraperhe, jossa molemmat vanhemmat panostava työn tekemiseen perhe-elämän lisäksi, ja minä esimerkiksi matkustelen verrattain usein. Näin ollen mies saa/joutuu poissa ollessani pyörittämään huushollia ihan omin voimin - meillä kun ei ole edes mainittavaa tukiverkkoa apunamme.

Myönnettävä on, että kaikki ei aina suju minun tavallani, mutta sehän ei olekaan tärkeintä vaan se, että homma toimii, lapsella on puhtaat vaatteet ja masu täynnä ja että olemme kaikki onnellisia ja tyytyväisiä!

Vierailija
29/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim. lapset sairastuisi, ei varmaan tietäisi mitä kipulääkettä antaa, milloin viedä lääkäriin jne. Itse olen aina nuo asiat hoitanut. Mutta eiköhän senkin oppisi eka kerran jälkeen. Ruokana söisivät paljon enemmän valmisruokaa.

Vierailija
30/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt minä hoidan suurimman osan asioista koska olen niissä asioissa tehokkaampi. Kuitenkin jos minua ei olisi mies hoitaisi asioita omalla tavallaan ja aivan mallikkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi