Kauanko teillä kesti omikron?
Kommentit (45)
Mulla kuiva yskä kestänyt nyt kolmisen viikkoa. Ei kuumetta mutta muuten paska olo.
Ihmettelen kans omien oireitteni kestoa kun monet mainostaa miten on omikron mennyt nopeesti ohi ja mulla vaan oireet kestää ja kestää.....
Kurjin olo 1,5 viikkoa. Jälkioireiksi jäi kuiva puuskittainen yskä ja vatsavaivat joista en ennen kärsinyt.
1 päivä aika kevyt nuha (0) rokotetta
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kans omien oireitteni kestoa kun monet mainostaa miten on omikron mennyt nopeesti ohi ja mulla vaan oireet kestää ja kestää.....
Onko sulla suojaus kunnossa kun on kestänyt noin kauan?
^ Rokotukset on saatu ja oireet kestäneet nyt kolme viikkoa. Tiedä missä kunnossa olisin ilman rokotteita, nyt oireet onneksi lieviä mutta tuntuvat kestävän.
Alle pari viikkoa kesti varsinaiset oireet. Ärsyttävä yskä jatkui varmaan kuukauden tuon jälkeen.
Nolla päivää, eli sama kuin muidenkin variattien kanssa. Kun osaa elää ihan normaalisti, ei koronan sairastaminen ole mahdollista. Suurimmalla osalla ihmisistä elämä ei ole normaalia nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
^ Rokotukset on saatu ja oireet kestäneet nyt kolme viikkoa. Tiedä missä kunnossa olisin ilman rokotteita, nyt oireet onneksi lieviä mutta tuntuvat kestävän.
Aika kovat oireet siihen nähden että rokotteet sulla. Voi olla myös päinvastoin oireet olisi helpompia ilman immuniteetin alas ajavia piikkejä.
Viikon verran pahimmat oireet, sen jälkeen yskää ja väsymystä ollut nyt muutaman viikon.
Muutaman päivän kurkku oli todella kovaa kipeä, sitten kova yskä reilun viikon ja nyt pientä oireilua vielä.
Täällä vallalla nämä "nolla rokotetta ja aivastin kerran". Oikeassa elämässä sitten tiedetään, että kuukauden verran menee helposti ennen kuin on kunnossa. Olen koulussa töissä, ja opettajat ovat olleet pois 2-4 viikkoa sairastaessaan.
Mulla oli vain tukkoinen olo. Edes nenä ei vuotanut.
Sama havainto kuin nro 17:lla. Pari-kolme viikkoa kestää tosi monilla, ja osalla on aika voimakkaat oireetkin. Suurimmalla osalla oireet ovat kuitenkin lievät tai kohtalaiset, mutta ne kestävät usein sen muutaman viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vallalla nämä "nolla rokotetta ja aivastin kerran". Oikeassa elämässä sitten tiedetään, että kuukauden verran menee helposti ennen kuin on kunnossa. Olen koulussa töissä, ja opettajat ovat olleet pois 2-4 viikkoa sairastaessaan.
Usein näillä aivopestyillä opettajilla on piikit otettuna. Pitää ottaa se huomioon. Rokottamattomat selvinneet paljon kevyemmin koko korona-ajasta.
Kuukauden kesti kuiva yskä. Sellainen et joka yskäisyllä lirahti myös housuun koska henkeä piti vetää peräaukosta asti.