Tallink uusi buffettinsa, yli 140 lajia herkkuja!
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/4627692
Uusi kesäbuffet tarjoaa matkustajille parhaita paloja ruotsalaisesta voileipäpöydästä, smörgåsbordista. Tarjolla on yli 140 erilaista vaihtoehtoa, kuten monenlaisia kestävästi tuotetuista silakoista ja katkaravuista valmistettuja kalaruokia.
Lisäksi lämpimien ruokien valikoima on uudistettu ja siellä on tarjolla maistiaisia laivan muiden ravintoloiden annoksista.
Tarjolla on esimerkiksi BBQ-lihaa Grill House -ravintolasta, kalaa Happy Lobsterista ja kanaa Saltimbocca italialaisesta Ristorante Tavolàtasta, Tallink Siljan ravintola- ja ruokatuotteesta vastaava Sari Laitinen kertoo tiedotteessa.
Ihanaa! Tuonne haluan ja menenkin oikein kunnolla nälässä!
Pelkkiä leikkeitä ja lihoja tarjolla lähes viisikymmentä laatua ja jokaiselle oma kastikkeensa, juustoa kokonaisia vuoria, leipälajeja KAKSITOISTA!!!
Jo menty, nyt on pantu pyötä koreaksi!
Päivä Tukholmassa reissulla tuon autuuden saa kokea kahdesti, yhdellä syömisellä jää väistämättä maisteluksi!
Kommentit (8)
Olen käynyt tänä keväänä sekä Viikkarilla että Siljalla Hki-Tukholma ja Viikkarin buffa oli loistava. Sen sijaan Siljan buffa oli pettymys.
Tuo Tallink pitää kokeilla.
Haluaisin noita herkkuja hyttiin isossa ämpärissä. Voitaisiin myydä myös kotipakettiin jolloin saisi karkkikauppatyylisesti ämpäriin kasata herkkuja nauttia rauhassa hytissäån.
Toki hyttien pöydät melko pieniä tuollaisilla aterioilla varsinkin jos koko perhe syömässä, meidän perheellä menisi helposti ranskalaisiakin kokonainen ämpäri, varsinkin jos joukkoon iltaisin silputtu nakinpalasia!
Näen jo mielessäni reissua varten kampaukseensa tehosteväriä kampaajalla ottaneen pari päivää paastonneen legginsseihin, tunikaan, golitsiin ja rokseihin pukeutuneen satakiloisen av-mamman tuolla buffetissa ääriään myöten täynnä lihaa olevan lautasensa kanssa.😁
Kukaan ei muista Viron lausuntoja Suomesta koronan aikana?
Vierailija kirjoitti:
Uudella Vikingillä ei ainakaan Turusta kannata mennä. Buukkaavat buffetin yli ja ihmiset joutuvat syömään seisaaltaan. Annokset laitetaan valmiiksi lautaselle ja itse ei saa valita syömistään.
Viking Glory on kyllä täysi katastrofi. Laittaisivat homman toimimaan, kallis laiva ja hienot puitteet menevät hukkaan tuossa kaaoksessa. Ja itsehän en saanut ruokaa siellä lainkaan kun ajattelin ettei pientä iltapalaa varten tarvitse pöytävarausta minnekään, etenkin kun mainostavat itse sitä kätevää food marketiaan.
No tuleehan niitä lajeja kun ei esim salaattia voi kaikkien ruokavammaisten takia sekoittaa valmiiksi, vaan kaikki ainekset on erillisissä kipoissa. Silloin on yhden salaatin sijasta 10 ruokalajia.
Fetakin korvattu tofulla, hyi.
Uudella Vikingillä ei ainakaan Turusta kannata mennä. Buukkaavat buffetin yli ja ihmiset joutuvat syömään seisaaltaan. Annokset laitetaan valmiiksi lautaselle ja itse ei saa valita syömistään.