Olen paksuuntunut pahasti. Mitä pukea kesällä?
Todella stressaava talvi ja kevät toi rutkasti kiloja ja stressi jatkuu, en pysty laihtumaan ennen kuin stressi hellittää. No se ei nyt kuitenkaan ole olennaista vaan se, että mitä kummaa pukea kesällä päälle. Mitkään vanhat kesävaatteet ei tietenkään mahdu eikä minulla ole aavistustakaan mikä näyttäisi näin tynnyriksi muuttuneena kauniilta päällä. Ei ainakaan leggingsit. Neuvoja siskot rakkaat?
Kommentit (51)
Semmoinen samanlainen kukkakaapu kuin simpsonissa jaksossa läski homer.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vartalon muodosta: päärynä/omena, onko paksut käsivarrer jne
Ex-tiimalasi, nykyinen kokovartalotynnyri. Eli paksut pohkeet, paksut reidet, iso takamus, parit pelastusrenkaat, isot rinnat, paksut käsivarret. Ap
Stressiähän ne käyttää tekosyynä lihomiseen Hengenvaarallisesti lihava ohjelmassakin.
Olen samaa mieltä, kun Dr. Now. Huono tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
Stressiähän ne käyttää tekosyynä lihomiseen Hengenvaarallisesti lihava ohjelmassakin.
Mitä väliä painonnousun syillä, jos kysyy neuvoja pukeutumiseen?
Tunika ja caprit, kietaisumekot, löysät puuvillahousut ja trikoopaita. Osta koko joka istuu eikä kiristä niin kaikki näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi viimeiseen lauseeseesi ei tule pilkkua, ja kun -sanan tilalla kuuluisi olla kuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vartalon muodosta: päärynä/omena, onko paksut käsivarrer jne
Ex-tiimalasi, nykyinen kokovartalotynnyri. Eli paksut pohkeet, paksut reidet, iso takamus, parit pelastusrenkaat, isot rinnat, paksut käsivarret. Ap
Vaikea tilanne, joku mekko?
Vierailija kirjoitti:
Pysy kotonasi. Se että olet lihonnut sika ei ole syy pistää muita kärsimään siitä että pilaat maiseman.
LAIHDUTA LÄSKI!
Samaa mieltä. Jos olet lihonut niin älä laita muita kärsimään omista mokistasi.
Lopeta se herkkujen syöminen, niin saat painoa alas.
Toki tänä kesänä on muotia isot röyhelömekot, joten laita sellainen.
Aina samaa lapsellista tekosyiden etsintää: olen stressaantunut, syön ja lihon.
Kasva vihdoin viimein aikuiseksi, karkit ja sipsit kuuluu kakaroille.
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä ohkaisia neuletakkeja näkee edelleen paljon.
Nämä hoikentaa ja ovat tyylikkäitä, korkkareiden kanssa naisellisia
Sifonkiet "ilmavat " mekot ovat mukavia päällä ja lisäksi kauniita.