Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä on haaveillut yksinäisille nuorille ja eläkeläisille sellaista kaupungin omaa olohuonetta. SIelllä ihmist voisi tarjota toisilleen vertaistukea, joku psykologi voisi siellä aina piipahtaa ja syntyiisi uusia idoita ja olisi joku paikka.

Vierailija
27.05.2022 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän sellliannen että en tuosta ameriikkallaisesta mentaliteetista oikein välttämättä niin perusta.

Vierailija
2/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän selllainen metsässä kasvanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs muut ikäryhmät? 

Vierailija
4/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko tonne menijöitä, en varmaankaan lähtis vaikka yksinäinen olenkin.

Vierailija
5/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita päiväkerhoja, nuokkareita, jne. Pikkuhiljaa sellaiset vain saa ne omat sisäänpäin lämpiävät vakionaamansa, jotka nauravat sisäpiirijuttujaan. Ei ole ihan helppoa mennä mukaan jos muutenkin vaikea elämäntilanne.

Vierailija
6/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi käymättä kun en ole kohderyhmää.

Vierailija
7/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itte sellainen vähän introvertimpää sorttia mutta tykkään kun ympärillä on elämää ja sellaiset nuoret ja vanhat joilta puuttuu koti, tuki ja urva niiin saisivat sitä sitten sieltä.

Vierailija
8/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itte sellainen vähän introvertimpää sorttia mutta tykkään kun ympärillä on elämää ja sellaiset nuoret ja vanhat joilta puuttuu koti, tuki ja urva niiin saisivat sitä sitten sieltä.

Esimerkiksi irvin goodmani kun sodan jälkeen musiiikki oli melko sellaista mollisointuista ja sitten räväytti musiikillaaan. Veroprosentti taiisi olla 90 prosentin luokkaaa.

Vierailija
9/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne kauppakeskukset toimi tässä tarkoituksessa jo entuudestaan, vai niinkö, että estettäisiin köyhiltä pääsy ja ohjattaisiin johonkin teemapuistoon. 

Vierailija
10/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon selllaista että kanavoi energiansa ja aikansa väärin kun ne voiisi kanavoida toisinkin.

Vierailija
11/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon selllaista että kanavoi energiansa ja aikansa väärin kun ne voiisi kanavoida toisinkin.

Eksyneitä elämässäään jotka jäävät liian yksin ilman tukea.

Vierailija
12/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos siellä tarjois ilmaista viinaa? Voisko toimia?

Vierailija
13/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa se tapahtuu helposti kun on niiin vähän resursseja kun on niin vähän ihmisiä ja niin avaraan asuttua maata.

Vierailija
14/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa se tapahtuu helposti kun on niiin vähän resursseja kun on niin vähän ihmisiä ja niin avaraan asuttua maata.

Taii on sodan jäkeisiä traumoja mitkä kasvatusten myötä kulkeutuvat sukupollvelta toiselle.

Vierailija
15/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties yksinäinen nuori eläkeläinen? Eikö tällaisille tapauksille valtio jo tarjoa jokaiselle yhden olohuoneen, eikö niitä voisi hyödyntää?

Vierailija
16/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos siellä tarjois ilmaista viinaa? Voisko toimia?

Kyllä kyllä! Viina toimii aina kaikkeen!

Vierailija
17/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiina kun herää niin on joku paikka minne mennä ja syy herätä ja toivoa sekä tukea.

Vierailija
18/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin ottaa vähän viinaa ja tulla sitten haastamaan riitaa ja tappelemaan. Oon siinä aika hyvä.

Vierailija
19/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta uutta maailma eii rakenneta silllä että ihmiset lukuu itsensä tyhmiksi tai alkaa liiakseen uskoa ismeihin vaaahn se syntyy omia aivoja käyttämällä ja kritisoimallla eli kyseenalaistamalla ja mielenkiinnosta ja uteliaisuuudesta.

Vierailija
20/23 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta uutta maailma eii rakenneta silllä että ihmiset lukuu itsensä tyhmiksi tai alkaa liiakseen uskoa ismeihin vaaahn se syntyy omia aivoja käyttämällä ja kritisoimallla eli kyseenalaistamalla ja mielenkiinnosta ja uteliaisuuudesta.

Omista havainnoista ja omaaa järkeä käyttämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä