Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka käy hakrmassa päivän ruokansa työttömien yhdistyksen ruokalasta?
Vai olisiko tämä sinulle noloa?
Ateria maksaa 1.75 euroa työttömälle.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ihan fiksuahan se on syödä kunnolla jos tuolla hintaa saa. Loppupäivästä pärjää keveämminkin eväin tai ruokakassin sisällöllä.
Niinpä! Illasta leipää tai muroja, niin ei tule nälkä nukkuessa. AP
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiset haukkuvat aina työttömiä miehiä, no nyt kun olisi aktiivinen työtön mies, joka osallistuu yhdistystoimintaan, niin se onkin huono juttu. Taitaa olla se oikea syy siinä, että nainen ei saa työttömältä mieheltä rahaa. Ja alle kaksi euroa ateriasta?! Eli kuukaudessa ruokaan menee alle 40 euroa? Siinä tulee hyvin säästöä. N21
Miksi esität naista netissä?
Jos seurustelisin niin pitäisin kyllä huolen ettei kumppanin tarvitse moisesta paikasta ruokaansa hakea, kyllä minulla nyt sen verran ylimääräistä on aina ollut.
Yksi mies joka teki niin takavuosina, käytti hormoneja ja oli väkivaltainen. Sellainen ruokailu nöyryyttää ihmisiä, koska voisi olla riittävä raha jolla hankitaan kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos seurustelisin niin pitäisin kyllä huolen ettei kumppanin tarvitse moisesta paikasta ruokaansa hakea, kyllä minulla nyt sen verran ylimääräistä on aina ollut.
Miten niin moisesta paikasta ja miten niin tarvitse? Ihan hyviä paikkoja ne ovat. Kokeile joskus.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies joka teki niin takavuosina, käytti hormoneja ja oli väkivaltainen. Sellainen ruokailu nöyryyttää ihmisiä, koska voisi olla riittävä raha jolla hankitaan kaupasta.
Siis se on lounasravintola. Ihan samanlainen kuin vaikkapa työpaikkaruokalat tai korkeakoulujen opiskelijaravintolat. Mitä te oikein kuvittelette?
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse rahojasi. Tai ruokiasi. Sinulla on harhainen kuva työttömien yhdistyksistä. Ruoka siellä on itse tehtyä oikeaa kotiruokaa. Ruoka on laadukasta, koska eivät tavoittele voittoa. AP
Hyvä kun käyt, se on viisautta. Tyhmempi ostais viinaa ja jois vaan.
Työttömyys ei lähtökohtaisesti ole oma vika etenkään jos töitä hakee eikä ole päihdekoukussa. Toivottavasti sulla on asumisasiat ym. kunnossa. Voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä olisi paikkakunnalla joku työttömien yhdistys mistä saisi 1,75e hinnalla kunnon suomalaista kotiruokaa niin alkaisin larpata työtöntä vain voidakseni syödä siellä. Inhoan ruuan laittoa ja tiskejä.
Olen ollut työttömien yhdistyksessä töissä. Tein niille verkkosivut ym. Siellä oli monenlaisia ihmisiä jäseninä ja asiakkaina, harhaluulot yhdenlaisista työttömistä karisivat ekana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä olisi paikkakunnalla joku työttömien yhdistys mistä saisi 1,75e hinnalla kunnon suomalaista kotiruokaa niin alkaisin larpata työtöntä vain voidakseni syödä siellä. Inhoan ruuan laittoa ja tiskejä.
Eipä onnistu larppaus. Vain jäsenille, koska muuten toiminta kilpailisi kaupallisten ruokaloiden ja ravintoloiden kanssa ja sitä ei laki salli. Tajunnet jopa sinä, että on syynsä sille, miksi voittoa tavoittelematon yhdistys saa käyttää avustusvaransa vain omien jäsentensä syöttämiseen.
Voit mennä itseesi ja miettiä, että sinullekaan ei rehellinen työ kelpaa: ruuanlaitto ja tiskaaminen. Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä onnistu larppaus. Vain jäsenille, koska muuten toiminta kilpailisi kaupallisten ruokaloiden ja ravintoloiden kanssa ja sitä ei laki salli. Tajunnet jopa sinä, että on syynsä sille, miksi voittoa tavoittelematon yhdistys saa käyttää avustusvaransa vain omien jäsentensä syöttämiseen.
Voit mennä itseesi ja miettiä, että sinullekaan ei rehellinen työ kelpaa: ruuanlaitto ja tiskaaminen. Häpeä.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva entinen siivooja. Kipitä nyt häpeämään sinä itseäsi.
Outo kysymys. Jos nainen muuten on miehestä kiinnostunut ja mies on siis oikeasti työtön, eikä huijaa työttömille tarkoitettua ateriaetua, niin miten tällainen asia voisi kynnyskysymykseksi muodostua? Hyvähän se on, että osaa hyödyntää tällaisia juttuja.
Ainoa mitä itse lähinnä mietin, on se että ruuan itse tekemällä saattaisi päästä halvemmalla. Mutta ei se mua haittaa, jos mies työttömien aterian käy syömässä silloin kun me emme ole yhdessä. Toki silloin kun ollaan yhdessä, toivoisin, että laitettaisiin ruokaa yhdessä molemmille.
Miksi sillä olisi minulle väliä mitä toinen päivän aikana syö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies kokkaa itse? Ruuanlaittotaidottomiin ja -haluttomiin miehiin ei kannata sotkeentua.
Koska ei jaksa. Taitoa on, mutta käytän aikani parempaan. Also, halvempaa. AP
Mitä se työttömien ateria sisältää, jos itse ruokaa tekemällä ei yhtä lämmintä ateriaa halvemmalla saa kuin melkein 2/annos?
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä sinulle, mutta noin yleisesti ottaen miesten syömiset vaikuttavat olevan kiinnostavuudeltaan ihan palstan kärkitasoa. Siellä yhdessä seiskajulkkisten pettämisten ja jättämisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä sinulle, mutta noin yleisesti ottaen miesten syömiset vaikuttavat olevan kiinnostavuudeltaan ihan palstan kärkitasoa. Siellä yhdessä seiskajulkkisten pettämisten ja jättämisten kanssa.
Sinulla ja minulla selvästi katse hakeutuu ihan eri aiheiden pariin kun en mitään noista ole huomannut palstalla edes säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiset haukkuvat aina työttömiä miehiä, no nyt kun olisi aktiivinen työtön mies, joka osallistuu yhdistystoimintaan, niin se onkin huono juttu. Taitaa olla se oikea syy siinä, että nainen ei saa työttömältä mieheltä rahaa. Ja alle kaksi euroa ateriasta?! Eli kuukaudessa ruokaan menee alle 40 euroa? Siinä tulee hyvin säästöä. N21
Hankkiiko isi ja äiskä vielä N21:lle ruuat, kun N21 kuvittelee koko päivän kaikkien ruokien maksavan tuon alle 2 työttömien yhdistyksellä? Kyse oli kai yhdestä lämpimästä ateriasta. Siis yksi annos ruokaa, pala leipää, salaatti ja maito/vesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkiiko isi ja äiskä vielä N21:lle ruuat, kun N21 kuvittelee koko päivän kaikkien ruokien maksavan tuon alle 2 työttömien yhdistyksellä? Kyse oli kai yhdestä lämpimästä ateriasta. Siis yksi annos ruokaa, pala leipää, salaatti ja maito/vesi.
Ilmeisesti. N21 pitäisi myös joka kolmannen päivän paastopäivänä.
Voisin, jos miehellä on elämä noin muuten reilassa ja suunnitelma tulevaisuutta varten eli hakee aktiivisesti töitä tai on menossa kouluun. En voisi, jos mies on kaikkea työtä vieroksuva elämäntapa työtön, joka dokailee harva se päivä.