Mies oli syönyt yöllä jääkaapista Mumman juhliin varatun voileipäkaakun
Olin vielä erikseen kirjoittanut siihen lapun päälle "Mummalle"
Kommentit (57)
Mumma on ottanut gigolon. Anoppi on ihan hajalla.
eniten minua ihmetyttää, että jotkut vissiin ihan oikeasti syövät voileipäkakkua?
Mummaa kakkoseen!
T: 20v Ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.
Meillä taas mamma oli juonut lapsen rintamaidonvastikkeet. Ja röyhtäisi päälle.
Vierailija kirjoitti:
eniten minua ihmetyttää, että jotkut vissiin ihan oikeasti syövät voileipäkakkua?
Olin luvannut tehdä kolme voileipäkakkua. Osti ainekset valmiiksi että 2 lihalla ja yksi kalalla. Sukulainen totesi että niitä olisi saanut olla molempia kaksi. Täytekakkuja oli vielä jäljellä. Aina nekin on menneet kaikki viimeistään jonkun mukaan.
Soita Securitakseen ja tilaa neljä lihapäätä hapettamaan mokoma ukko sekä yksi syömään loput kaakusta.
Vierailija kirjoitti:
Mumma on ottanut gigolon. Anoppi on ihan hajalla.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Entäpä puppa, mitäs hän siihen sanoo?
Vai oisko ryhtynyt "sugar"- pupaksi...
Vierailija kirjoitti:
Taasko?
Tämä on jo perinne...
Mikä mumma sanassa on niin huvittavaa, normaali sana esim. Etelä-Pohjanmaalla.
Vain ruokalaji muuttuu tässä vakioprovossa.
Voe v i t u n miehet ;//// Just tollassii.. ahnaita voileipäkakkuvarkaita..
Voi voi. Nyt vaan kiireesti raikkaita voileipiä tekemään.
Mummo on varmasti jo kuollut nälkään, kun sen ruoat aina syödään.
Onko tämä se sama mies joka söi lapsen vanukkaat? Jätä se sika!
Tuli aiva mummaa ikävä. Ku oliski viä mumma jota juhulia ja jolle teherä kaakkua. Mumma kuoli jo 1986, ja silti on viäki ikävä. Olis ollu niin kivaa ku mun kersakki tuntis mun mumman joka oli niin mahtava ihiminen. No onneksi mun äitee on hengis, ja mun kersoolla on mumma.
Mitä helevettiä joku syö yöllä kaapista jotaki kaakkua, joka selevästi on jotaki juhulia varte tehty, ku ei oo kerran palaakaa otettu ennemmin. Ja kaipa se mies tiesi juhulista jos samas taloures kerran asuu. Ei muuta ku ukko tekemähän uus kaakku.