Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin kuvan perusteella ostaa yhden CM mekon. Sitten menin paikan päälle, ja

Vierailija
27.05.2022 |

mekko oli ihan säälittävä. Lyhyt ja tylsän värinen. Jotenkin olivat onnistuneet ottamaan hyvännäköisen kuvan siitä.

Kyllä se CMkin osaa nämä temput.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaupassa ole sama valaistus kuin valokuvastudiossa?

Vierailija
2/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mekko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Cittari ainoa kauppa teidän kylällä, vai miksi sä toistuvasti jauhat niitten mekoista?

Vierailija
4/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mekko?

Mywearin Doreen. Näytti siltä kuin olisi upea, pitkä, laskeutuva vaate, ja sitten se olikin vain lyhyt, kelmeä rätti. ap

Vierailija
5/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muutkin osaa. Ostin kuvan perusteella teinipojalle housut H&M:ltä. Kuvan yhteydessä kerrottiin mallin pituus (hieman pidempi kuin lapseni) ja katsoin, että tuossa on tarpeeksi pitkät lahkeet, yltävät nätisti nilkkoihin. Kun poika veti ne kotona jalkaan, purskahdettiin nauruun, kun lahkeet ylsivät varmaan 15 cm nilkan yläpuolle ja karvaiset jalat vaan vilkkuivat. Lähtivät samantien takaisin. En tullut kaivelleeksi kuvaa uudestaan esiin, varmaan tarkkaan tiiraamalla olisi huomannut, että haarus oli varmaan kurottu lahkeiksi näyttäväksi jossain puolivälissä reisiä ja vyötärö piilotettu paidan alle.

Vierailija
6/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se yleensä menee. HenkkaMaukat ja Kappahlit, sama juttu. Saattaa kuvissa näyttää vaate ihan kivalle ja kun menet myymälään katsoon, on vastassa ihan lumppu: matsku laadutonta, leikkaus onneton, saumat kiertää, värit oudon sameat tai kirkuvat jne.

Oon ihan kyllästyny mokomaan huijaukseen.

Vierailija
7/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku oikeasti vaatteet ruokakaupasta??

Vierailija
8/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Cittari ainoa kauppa teidän kylällä, vai miksi sä toistuvasti jauhat niitten mekoista?

On meillä Prismakin, mutta niiden mekkoja en edes harkitsisi. Olen joskus katsonut, ja ne olivat tyyliin 95% polyesteriä ja 5% elastaania. Siis muovimekkoja. ap

Onhan sielläkin montaa sorttia. Löytyy kyllä puuvillaakin

Vierailija
9/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, keski-ikäisenä alkaa kelpaamaan loistavasti. Mitäs vikaa? Sen jälkeen kun täytin 40, löysin markettivaatteet. Hauskaa on ollut! ap

Vierailija
10/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan nykyään lähes täysin, kun teen 100% etätyötä eikä ole väliä miltä näytän.

Vierailija
11/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. juuri tuolta CM:sta löytyy paljon 100% puuvillaa, jopa luomupuuvillaa. Eikä maksa paljoa. Jos sattuu plussakorttitarjous, maksaa vielä vähemmän. Tuo aloituksen mekko olisi tullut maksamaan 15 euroa ja oli 100% puuvillaa sekin. ap

Vierailija
12/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan nykyään lähes täysin, kun teen 100% etätyötä eikä ole väliä miltä näytän.

Mä ostan välillä vaikka välitän siitä miltä näytän.

Vierailija
13/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista sai ennen todella hyvännäköisiä vaatteita eikä hinnat olleet pahat,tuli paljon hankittua vaatetta sieltä. Nykyisin myyvät ihan kuraa.

Vierailija
14/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole pelkästään ruokakauppa. Sieltä saa lähes kaiken mitä ihminen tarvitsee.

Vierailija
15/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä juttua ihmettelen: Suomi on täynnä Citymarketteja ja kaikissa myydään samoja vaatteita. Miksi vastaan ei tule samanlaisia vaatteita, joista tunnistaa, että tuo on Cittarista? Ihan pari kertaa olen Cittarissa käydessä nähnyt asiakkaalla jonkun vaatteen, jonka olen tunnistanut sieltä ostetuksi. Siinä se.

16/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meillä Prismakin, mutta niiden mekkoja en edes harkitsisi. Olen joskus katsonut, ja ne olivat tyyliin 95% polyesteriä ja 5% elastaania. Siis muovimekkoja. ap

Arvasin että tää on keinokuituhullun avaus.

Vierailija
17/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muutkin osaa. Ostin kuvan perusteella teinipojalle housut H&M:ltä. Kuvan yhteydessä kerrottiin mallin pituus (hieman pidempi kuin lapseni) ja katsoin, että tuossa on tarpeeksi pitkät lahkeet, yltävät nätisti nilkkoihin. Kun poika veti ne kotona jalkaan, purskahdettiin nauruun, kun lahkeet ylsivät varmaan 15 cm nilkan yläpuolle ja karvaiset jalat vaan vilkkuivat. Lähtivät samantien takaisin. En tullut kaivelleeksi kuvaa uudestaan esiin, varmaan tarkkaan tiiraamalla olisi huomannut, että haarus oli varmaan kurottu lahkeiksi näyttäväksi jossain puolivälissä reisiä ja vyötärö piilotettu paidan alle.

Ei ole tullut mieleen, että samanpituisillakin ihmisillä voi olla eripituiset jalat? Minä olen 162 cm ja mieheni 179 cm, mutta meillä on sama lahkeen pituus. Käytämme jopa joskus toistemme housuja.

18/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Tulin just sieltä kotiin. Ostin ruuan lisäksi söpöt sitruunankeltaiset tennarit 13 eurolla kesäkangaskengiksi.🍋💛

Vierailija
19/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tää on keinokuituhullun avaus.

En tiennytkään, että palstalla on keinokuituhullu. En kyllä tunnustaudu sellaiseksi. ap

Vierailija
20/29 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Market clothes sanoo jenkki... kulttisana ja käsite nämä marketryysyt. Eli negatiivinen fiilis siis.

Eli isot marketit myy tylsiä perusvaatteita tylsille ihmisille. (Mm Työväenluokalle ja köyhille).

Ko vaatteet ovat vaatimattoman näköisiä.

Harvoin ostan niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä