Kalun mittaaminen paperirullan hylsyllä?
Mittasin erektiossa olevan kaluni paperirullan hylsyllä. Sain sen juuri ja juuri sopimaan rullan sisään, kun annoin pehmetä hieman. Mutta pituussuunnassa kalu jäi reilun sentin rullan sisään, eli terska ei näkynyt rullan toisesta päästä.
Kyseessä oli tavallinen Lambi-talouspaperirullan hylsy. Nyt harmittaa. Onko minulla toivottoman lyhyt muna?
m36
Kommentit (30)
Mulla ei mahdu rullan sisään ja on sunnilleen rullan pituinen. Ja jokainen nainen jota olen pannut sillä lähetyssaarnaajassa ovat saaneet ihan aidon vaginaorgasmin. Ei se pituus vaan paksuus ja kunnon nainti.
Vai että ihan tavallinen talouspaperihylsy. Se on jotain 25cm pitkä. Eli sulla on semmonen porkkana joka ei tunnu missään vaikka pituutta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan tavallinen talouspaperihylsy. Se on jotain 25cm pitkä. Eli sulla on semmonen porkkana joka ei tunnu missään vaikka pituutta riittää.
21cm. Ymp 14,5cm
Jos talouspaperirullan toisesta päästä ei tule nuppi selvästi näkyviin, niin sit on kyllä pieni kulli.
Jos sait rullan sisään niin ei ole iso. Isoilla ei ole toivoakaan saada mahtumaan.
Nämä mittailijat ovat tyytyväisiä vasta kun heillä on niin pitkä kikkeli että kun panevat se tulee naisen suusta ulos ja voivat harjoittaa fellaatiota itsensä kanssa.
36v mies runkkaa ja tunkee kaluaan talouspaperirullaan, 'murehtii' tulosta ja raportoi tulokset Vauva-foorumille?
Miten meni niinku omasta mielestä? Saitko haluamasi egoboostin?
Tämän ketjun ensimmäinen, joka ymmärtää huumoria 😂 Pisteet sinulle.
ap
Muistakaa mittailijat laittaa paperirullan hylsy oikein, ettei tule vääristyneitä tuloksia.
Mulla ei tuu ulos edes wc-paperihylsystä :(
Tilasto Tarja kirjoitti:
Jos talouspaperirullan toisesta päästä ei tule nuppi selvästi näkyviin, niin sit on kyllä pieni kulli.
JESS !
Nuppi tuli näkyviin.
Oon voittaja !
Tää jengi ei ole kyllä pllua koskaan nähnytkään - eikä tällä menolla näe! 😂
Mutta hei naikaa niitä paperirullia aikanne kuluksi 👍
Sain mahtuun kun halkaisin rullan saksilla. Olikos se sallittua kisan säännöissä?
Vierailija kirjoitti:
Sain mahtuun kun halkaisin rullan saksilla. Olikos se sallittua kisan säännöissä?
Kissa piti päästää ulos
Mulla on just saman pituinen kuin tuo talouspaperirullan hylsy.
Sisään ei kyllä mahtunu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just saman pituinen kuin tuo talouspaperirullan hylsy.
Sisään ei kyllä mahtunu.
"Pitkä on pilalla, lyhyen voi aina jatkaa."
Mulle riittää kun kelpaa vaimolle tällainen normimuna. Kuulemma posket väsyy jo tämän imemisessä. Rulla varmaan liian iso en ole kokeillut
Mä luulin et mulla on vähän pieni ku jää rullan pään kanssa tasan, mut sit luin uudestaan että pitikin mitata wc-paperi rullalla eikä talouspaperi rullalla!
Ei ja paksu mielestäni.