Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas luodaan lisää työttömyyttä ja työttömiä, kun kehitys kehittyy! Joten voitteko lopettaa työttömien syyllistämisen

Vierailija
27.05.2022 |

https://yle.fi/uutiset/3-12460140

Kohta ruoatkin tuo lentävä drone ja ruokalähettejäkään ei enää tarvita. Ja työttömyys jatkaa nousuaan, kun yhtä enemmän tavallisia työoaikkoja katoaa ja tilalle ei saada tarpeeksi vastaavia.

Kaikista ei ole asiantuntijatehtäviin, Suomessakin on paljon esim heikko.lahjaisia, jotka pärjäisivät kuitenkin ns duunarihommisssa.

Miksi siis työttömyydestä itketään, kun sitä ollaan ihan tietoisesti luomassa lisää?
Mitä enemmän tekniikka korvaa ihmistyötä niin sitä enemmän työttömyyttä syntyy.
Joten lopettakaa se työttömien syyllistäminen, kiitos.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koneiden piti vapauttaa ihmiset puuduttavan puurtamisen orjuudesta luovempaan työhön, koska kutakuinkin kaikki haluavat tehdä jotakin mielekästä elämässään, mutta jotenkin meille kehittyikin ajatus, että koneiden vapauttamat ihmiset ovat luusereita ja suorittavissa tehtävissä pysyvät orjat ovat voittajia. Että se siitä sitten.

Se on se kun kaikkia haluavat tehdä jotain kivaa, mutta ihan kaikilla ei kyvyt riitä siihen, mitä ne hommat vaatis. Makaavat sitten kotona ja vievät rahat niiltä, joilla vielä on moraalia sen verran, että haluavat elättää itse itsensä. Ja vielä nillittävät päälle, kun on sitten pakko keksiä kone tekemään ne työt jotka heille ei kelpaa.

Noin puhuu hyväosainen, joka on saanut työpaikkansa suhteilla ja luulee olevansa työtöntä jotenkin parempi, yleistää myöskin kaikki työttömät kotona makaaviksi moraalittomiksi...Tervetuloa pitkäaikaissairaan, työttömän ja köyhän elämään niin voi sinunkin mielipiteet muuttua. Oletkos muuten aivan varma, ettei ne koneet vielä sinunkin töitäsi vie? Vielä saat olla töissä, mutta et välttämättä kauaa

Juurinäin, isin firmassa pikkuna-tsina on helppoa huudella kun eioo koskaan vissiin tehnykkää ees ceeveetä tai ensimmäistä hakemustakaan.

Minä oon alkanu tekee musiikkia ja pelivideoita millä voisin sitten ehkä elättää itteni joskus, eli artistin hommia, kun en kerran muualle pääse.

Olen ammatiltani rekrytoija. Jo tämän kommentin perusteella en palkkaisi sinua ikinä. Osaatko arvata miksi?

Vierailija
42/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitään hätää. Siirrytään vaikka kolmituntiseen kaksipäiväiseen työviikkoon. Jos ei riitä niin kaikista ihmisistä tehdään omistavaa luokkaa ja koneet on työväenluokkaa joka palvelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän