Mistä väristä et pidä ?
Onko sulla joku sellainen väri, jota et voi sietää edes vaatteissasi tai talon maalaamisessa ?
Mulla on petroolinsininen ja räikeän punainen.
Kommentit (69)
Jaa että musta vastaukset poistettiin ja muut jätettiin.
Selvä homma sitten.
Sinapinkeltainen ja harmahtava violetti.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että musta vastaukset poistettiin ja muut jätettiin.
Selvä homma sitten.
Jäi sinne yksi.
Myrkynvihreä, sinapinruskea, vaalea haalea pinkki, ruskea liiassa määrin, oranssi joka ei sovi asiaan jotenkin.
Pidän vain mustasta , muut värit perseestä.
Jännä miten joku ei tykkää keltaisesta. Kuitenkin tänäänkin oli voikukkameret ruohikoilla ja näyttivät keltaisuudessaan hyvin kauniilta. Samoin kuin esim.keltainen ruusu.
Hailakka vaaleansininen. Voiko tylsempää olla.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten joku ei tykkää keltaisesta. Kuitenkin tänäänkin oli voikukkameret ruohikoilla ja näyttivät keltaisuudessaan hyvin kauniilta. Samoin kuin esim.keltainen ruusu.
Keltainen on ihana väri, mutta siinäkin on sävyjä joista en pidä.
Jäi harmaa tuosta. Kaupan harmaa kassi tai joku tylsä harmaa.
Musta, harmaa ja ruskea. Sopivat toki pieninä määrinä kaiken mahdollisen kanssa yhteen, mutta itsessään ovat tosi synkkiä ja tylsiä värejä.
Kaikissa väreissä on sävyjä, joista en pidä. Mustasta en tykkää, vaikka housuissa ja kengissä menettelee. Räikeän violetti, kirkuvan keltainen ja punkinharmaa (tummanharmaa taittaa vihreänruskeaan), näistä en tykkää missään muodossa.
Riippuu niin asiayhteydestä, mutta omassa pukeutumisessa ja jostain syystä myös sisustuksessa monet punaisen sävyt ovat pannassa. Eivät vain näyttää hyviltä mulla. Ihan hirveästi en tykkää niistä muillakaan vaikka näen kyllä että toisia voivat pukea paremmin.
Hennon vaaleanpunaista väriä suosin kyllä, siis sellainen puuteripinkki tai vanha roosa. Mutta kirkkaanpunainen, "tulisävyt" punaisen ja oranssin välillä sekä kylmät vahvat pinkin ja violetin versiot, no thanks.
Lime. Varsinkin neonlime on järkky.
Vierailija kirjoitti:
Sinapinkeltainen
Mun yhdellä aikuisella ystävällä on sinapinkeltaiset sukkikset ja on raukka vielä ylpeä niistä.
Fuksia 🤢🤮
Räikeä. Ja kova. Etenkin huulipunana kts kuningatar Silvian viivasuu.
Sininen, varsinkin kylmän kirkkaansininen ja vaaleansininen sekä joku "raitiovaununkuljettajansininen". Petroolinsininen ja murrettu tumma sininen menettelevät, joskus ovat jopa oikein hyviä värejä.
Poikkeuksena tästä silmät: siniset silmät ovat kauneimmat.
Luonnossa esiintyvää sinistä en inhoa, kuten lemmikkejä, sinivuokkoja tai sinistä taivasta.
Moni inhoaa punaista, joka on itselleni ihan lempiväri ja pukeudun usein punaisiin vaatteisiin: kirkkaanpunaiseen, tummanpunaiseen tai viininpunaiseen, jopa vaaleaan punaiseen, kunhan on sellainen roosan sävyinen eikä pinkki. En pidä mistään pinkkiin vivahtavastakaan. Onko fuksia sellainen tosi räikeä pinkki sävy? En käyttäisi.
Kaikkia muita värejä voisin esim. vaatteissa käyttää, mutta sinistä en.
Sininen. Olen allerginen koboltille niin tämä ei miellytä - voi johtua tuosta.
Musta isoina pintoina liian synkkä, on synkkä, vie energiaa.
Vaikka kengät, hanskat ja laukku ihan jees.
Oranssi. Likainen väri ja liikenteen huomioväri.
Minulle, minulle ja minulle.