Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärsin vihdoin että pärjään sinkkuna paremmin kuin suhteessa

Vierailija
27.05.2022 |

Jos olisin suhteessa,
- joutuisin harrastamaan seksiä (en halua, mieluummin masturboin)
- joutuisin miettimään että onko hän se oikea / tai pettääkö hän minua (kun on sinkku niin ei tarvitse)
- joutuisin nukkumaan samassa sängyssä. (en pysty nukkumaan kenenkään vieressä, ahdistaa ajatuskin jos se yhtäkkiä vaikka hyökkäisi ja tekisi jotain)
- joutuisin syömään samaa ruokaa hänen kanssaan (haluan itse tehdä ja päättää omat ruokani, ja haluan syödä yksin omassa pöydässä)

Siinä muutamia syitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin nyt viidettä vuotta sinkkuna 14- vuoden suhteen jälkeen. Kyllä sinkkuus tuntuu parhaalta ja en ole edes yrittänyt löytää uutta suhdetta. Ei vaan enää kiinnosta tehdä kompromisseja elämässä ja tosiaan masturbointi on parempaa, kuin seksi ihmisen kanssa. Itsetuntemus on kasvanut ja itse siinä samalla. Löytänyt uusia harrastuksia ja saa syödä mitä haluaa, ennen sain kuulla jatkuvaa valitusta, kuinka ruoka oli liian mausteista ja tulista. Saa päättää itse sisustuksesta, eikä kumppani piilota kamojas komeron perälle, kun silmä välttää. Myöskään kukaan ei ole jakelemassa tehtäviä joka päivä tai vaadi ikeaan ostoksille. Rakastan sinkkuutta ja yksin oleminen on parasta, jää myös aikaa kavereille.

Mies 37v

Vierailija
22/24 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin ollessa toki myös kaikki henkilökohtaiset outoudet ja neuroosit voivat vapaasti pahentua, kunnes toimintakyky oikeasti rajoittuu.

Tuotakin kannattaa miettiä. Kenenkään ei kuitenkaan ole pakko olla parisuhteessa, jos se ei tunnu omalta jutulta.

Onko ne ”outouksia” vai onko ne sittenkin osa sinua, puolia joita olet joutunut peittelemään ja maskaamaan kumppanisi edessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin ollessa toki myös kaikki henkilökohtaiset outoudet ja neuroosit voivat vapaasti pahentua, kunnes toimintakyky oikeasti rajoittuu.

Tuotakin kannattaa miettiä. Kenenkään ei kuitenkaan ole pakko olla parisuhteessa, jos se ei tunnu omalta jutulta.

"Yksin ollessa toki myös kaikki henkilökohtaiset outoudet ja neuroosit voivat vapaasti pahentua, kunnes toimintakyky oikeasti rajoittuu"

En ole asiaa ikinä noin ajatellut, mutta nyt kun sanoit, niin noinhan se muuten on. Mun pahimmat henkisen toimintakyvyn romahdukset on tapahtuneet silloin, kun olen ollut pitkiä aikoja yksin, ilman mahdollisuutta "tuulettaa" omia ajatuksia ystävän tai kumppanin kanssa keskustellen. 

Vierailija
24/24 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n onkin parasta elää sinkkuna, on sen verran outoja pelkoja.

Ja sinkkuna elely on täysin hyväksyttävää, kaikki eivät ole samanlaisia.

Sama koskee miehiä ja naisia.

Onko jopa niin. että sinkkuna pysyvä mies saa helposti h omon maineen, naissinkku on "ymmärrettävämpi"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan