Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut edes menee kyläilemään,

Vierailija
27.05.2022 |

kun sielläkin täytyy olla puhelimen kimpussa koko ajan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
22/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylään mennään seurustelemaan muiden kanssa kasvokkain. Silloin puhelimen voi jättää taskuun!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvollisuudesta. Eivät oikeasti haluaisi mennä, mutta kokevat, että heillä on velvollisuus mennä tai ainakin olisi epäkohteliasta kieltäytyä kutsusta. Älä enää kutsu kyläilemään sellaisia ihmisiä, jotka teillä ollessaan räpläävät puhelintaan. Problem solved. 

Vierailija
24/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velvollisuudesta. Eivät oikeasti haluaisi mennä, mutta kokevat, että heillä on velvollisuus mennä tai ainakin olisi epäkohteliasta kieltäytyä kutsusta. Älä enää kutsu kyläilemään sellaisia ihmisiä, jotka teillä ollessaan räpläävät puhelintaan. Problem solved. 

Jos itse tukkii kylään, niin sitten on jo jotakin päässä vialla jos täytyy puhelinta tulla näpyttelemään toisen luo.

Vierailija
25/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse tukkii kylään, niin sitten on jo jotakin päässä vialla jos täytyy puhelinta tulla näpyttelemään toisen luo.

Siis tarkoitatko, että tulee kutsumatta kylään? Vai että kutsuu itse itsensä kylään? 

Vierailija
26/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tulee syömään kaiken mahdollisen mitä löytyy 🤣

Niin vielä juomaankin niin ettei ole omia alkoholijuomia mukana. Pahinta vielä mitä olen nähnyt niin mennään ravintolaankin antaen isäntä väen maksaa kaikki viulut. Ja tämmöisiä sukulaisia olen puolisollani nähnyt mitä ihmettelin kun meidän suvussa ei tämmöisiä ole. 

Vierailija
27/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vielä juomaankin niin ettei ole omia alkoholijuomia mukana. Pahinta vielä mitä olen nähnyt niin mennään ravintolaankin antaen isäntä väen maksaa kaikki viulut. Ja tämmöisiä sukulaisia olen puolisollani nähnyt mitä ihmettelin kun meidän suvussa ei tämmöisiä ole. 

Siipeilijöitä riittää.

Vierailija
28/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siipeilijöitä riittää.

Siipeilijä/hyväksikäyttäjä on yleensä niin kauan mukava kun saa toiselta jotakin. Muutoin käytös onkin perseestä.

Vierailija
29/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla ollaan nykyään vain puhelimen kimpussa. Olen sinkkuuntunut jokin aika sitten pitkästä suhteesta ja mietin nyt todella että kaipaanko vierelleni puhelintaan alati räpläävää olentoa joka on vähemmän läsnä minun kanssani seurassani ollessaan kuin lukemattomien tuntemattomien puhelimen ruudulla vilahtelevien nettityyppien.

Vierailija
30/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kylässä. Ei kiinnosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi