Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut edes menee kyläilemään,

Vierailija
27.05.2022 |

kun sielläkin täytyy olla puhelimen kimpussa koko ajan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäänsä jauhetaan vain omia asioita ja toisilta ei kysytä esim. Mitä kuuluu?

Silloin ei mielestäni tarvitse tulla kylään. Moukkamaista käytöstä.

Vierailija
2/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ylipäänsä jauhetaan vain omia asioita ja toisilta ei kysytä esim. Mitä kuuluu?

Mua taas ärsyttää, kun joku kyselee koko ajan. Se se vasta onkin moukkamaista. Kerron kyllä, jos haluan, mutta kysymysten väistely on inhottavaa. Niin me ollaan erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Jos ei pysty olla puhelimesta pientä hetkeä erossa, niin silloin voi jäädä kotiin. 👍

Vierailija
4/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ärsyttää, kun joku kyselee koko ajan. Se se vasta onkin moukkamaista. Kerron kyllä, jos haluan, mutta kysymysten väistely on inhottavaa. Niin me ollaan erilaisia.

Ihan sama. Jotkut pitää kuin poliisikuulustelua. Jos ei ole yli puhelias ihminen, jolta tei saa suunvuoroa, niin minä kyllä vastavuoroisesti kerran omat kuulumiseni kyselemättä. Ja yleensä kysymykseen, että mitä kuuluu sanotaan tavallisesti vain kiitos hyvää tai ei tässä ihmeitä.

Ja siis varsinaiseen aiheeseen niin kyllä kyläillessä pitää olla puhelin poissa kädestä ja keskitytään seurustelemiseen.

Vierailija
5/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeisiä ihmisiä riittää, minä minä minä.

Vierailija
6/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuollaisista vieraista välitä ja myös tuollaisten luo ei tarvitse mennä käymään.

Vierailija
8/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä itsekehua määrää joillakin. Tullaan kylään ja sitten alkaa se brassailu kaikilla mahdollisilla asioilla.

Vierailija
9/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä itsekehua määrää joillakin. Tullaan kylään ja sitten alkaa se brassailu kaikilla mahdollisilla asioilla.

Ja itse kun jotakin yrittää sanoa, niin ei kuunnella tai sitten vähätellään.

Vierailija
10/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo henkilöstä kaiken oleellisen. 👎

Vierailija
11/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiristä löytyy tuollainen henkilö ja voin sanoa ettei kiinnosta olla tekemisissä.

Puhelin kädessä koko ajan tai sitten jutut on niin itseriittoisia että pakko poistua paikalta ettei tule sanottua pahasti..

Vierailija
12/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tulee syömään kaiken mahdollisen mitä löytyy 🤣

Vierailija
13/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pidin juhlat ja sinne saapui vieras joka yökötteli kaikelle tarjottavalle. On kyllä jäänyt tuo mieleen enkä tajua kuinka joku voi käyttäytyä noin. Mutta eipä tarvitse usein nähdä. 🙏

Vierailija
14/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää kalastella kehuja. Säälittävää

Vierailija
15/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttava, joka kertoo vuolaasti vaikka naapureistaan tai kummin kaiman serkustaan. Siinä vaiheessa, kun puhun jotain itseeni liittyvää, hän toteaa vaan "aijaa" ja jatkaa omia pitkäveteisiä tarinoitaan..

Vierailija
16/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukin voi itse valita seuransa.

Vierailija
17/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pidin juhlat ja sinne saapui vieras joka yökötteli kaikelle tarjottavalle. On kyllä jäänyt tuo mieleen enkä tajua kuinka joku voi käyttäytyä noin. Mutta eipä tarvitse usein nähdä. 🙏

Tarjoilut oli tilattu leipomosta ja muille kyllä kelpasi. Mutta tuolle henkilölle ei vain mikään kelpaa, pitää itseään parempana.

Vierailija
18/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoilut oli tilattu leipomosta ja muille kyllä kelpasi. Mutta tuolle henkilölle ei vain mikään kelpaa, pitää itseään parempana.

Melkoinen idiootti täytyy olla.

Vierailija
19/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, katsellaan puhelinta jatkuvasti, vastaillaan muille ja katsotaan whatsappin videot mitä tutut ja muut kaverit laittaa.. sitten myös kuunnellaan mahdollisesti musiikkia nappikuulokkeella, siis yhdellä. Jotenkin sellainen vain tuntuu röyhkeältä, mutta hankala yrittää saada kontaktia kun tuntuu, ettei toinen edes halua sitä.

Vierailija
20/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyläillessäni puhelinta räplää. Minulla on tapana kyläillä milloin kenenkin tutun ja puolitutun luona leuhkimassa ja kehumassa itseäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi