Huoltomiesten kokemuksia: yleisavaimella sisään ja lattialla makasi isorintainen nainen alasti r*nkkaamassa
Kaikkea te siellä harrastattekin suljettujen ovien takana, mutta kiinni jäätte!
Kommentit (34)
Asusteena pelkkä aamutakki
”Onhan näitä kuullut, että huoltomies on mennyt vesimittaria lukemaan keittiön allaskaappiin, ja kun kaveri on noussut sieltä ylös, niin nainen on seissyt vieressä alasti. Omalle kohdalle ei ole näitä osunut, mutta kyllä on ollut yksi yksinäinen kotirouva, jonka luona kävin vähän väliä jotain korjaamassa, joka oli vähän sen oloinen, että oli jotain vailla. Ei hän alasti ollut, mutta kulki aina sellainen paljastava aamutakki päällä, jonka alla ei tainnut olla mitään. Vähän sellainen tyrkky, kun itselläni on kuitenkin vaimo ja lapsia.”
Naapurissa kylässä
”Rouva oli karannut samaan rappukäytävään toiseen asuntoon naapurin miehen kanssa puuhaamaan. Avaimet olivat siinä rytäkässä jääneet kotiin ja isäntä oli nukkumassa. Hän ei ollut uskaltanut herättää miestä, koska ei voinut kertoa, missä oli ollut. Hän pyysi huoltomiehen avaamaan oven ja kuiskutti siinä ovella vielä, että voiko laskun tulla maksamaan maanantaina vaikka käteisellä. Uran alkuvaiheessa tällainen tuntui tosi utopistiselta ja hurjalta, mutta sitten kun on nähnyt kaikenlaista, niin ei tämä enää kummastuta.”
Mies korsetissa
”Ehkä erikoisimpia tapauksia oli, kun menimme vaihtamaan erääseen asuntoon suodattimia. Oven avasi noin 60-vuotias mies, joka oli pukeutunut naisten korsettiin. Olin itse silloin noin 20-vuotias. Kun vaihdoin suodattimia, niin tämä kaveri oli koko ajan takanani ja kehui, kun nuori poika tekee töitä. Sain työn tehtyä, ja tämän jälkeen tuli useita turhia työpyyntöjä tähän samaiseen asuntoon.”
Parvekkeelle ilmestynyt kissa
”Kerran iäkkäältä mummolta tuli sunnuntaina ilmoitus, että hänen parvekkeelleen on yöllä ilmestynyt kissa. Hän asui kerrostalon ylimmässä kerroksessa. Kyselin tarkempia yksityiskohtia, ja mummo kertoi hädissään, että kyseessä on musta kissa, jolla on valkoinen panta, ja päivystäjä tarvitaan paikalle pikimmiten.
Pian sain keikan siihen lähettyville, niin ajattelin samalla käydä katsomassa kissaa, vaikka epäilinkin mummon olevan mökkihöperöitynyt. Kun olin matkalla toiselle keikalle, tavoittelin kissan nähnyttä asukasta, mutta hän ei vastannut puheluun. Meni tovi, kun mummo soitti takaisin ja kertoi huomanneensa, että parvekkeella olikin kukkaruukku, joka oli yöllä kaatunut.”
Saksanpaimenkoira esti lähtemisen
”Oli ilmoitettu, että asunnossa on koira sisällä. Menin sinne tekemään hommia, eikä sinä aikana tapahtunut mitään ihmeellistä. Kun olin saanut työt tehtyä, koira ei kuitenkaan päästänyt minua ulos. Se asettautui oven eteen ja oli siinä hampaat irvessä. Kyseessä oli iso saksanpaimenkoira, niin eihän siitä päässyt mihinkään. Siinä piti olla ihan paikoillaan. Jouduin soittamaan asunnon omistajan paikalle, joka tuli sitten päästämään minut ulos.”
Baarituttavuus järkyttyi ovella
”Olin ovenavauskeikalla, ja vastassa oli ehkä noin 35-vuotias tai vähän vanhempi, tosi fiini nainen ja nuori, siististi pukeutunut poika, joka oli unohtanut avaimet kotiin. He olivat tavanneet baarissa.
Kun avasin oven, niin siellä pojan asunnossa oli kenkiä ja pizzalaatikoita ja muuta rompetta kämppä täynnä ja se oli tosi epähygieenisen näköinen. Nainen järkyttyi näystä ja sanoi, että hyi olkoon, hän ei kyllä tuonne voi mennä, ja hän pyysi huoltomieheltä kyytiä pois sieltä. Autoin toki naista mäessä ja vein hänet keskustaan, kun hän ei iljennyt mennä baarilöytönsä luokse. Poikaa harmitti hirveän paljon, mutta nauroimme kaikki kolme asialle ääneen. Kehotin poikaa pudistelemaan lakanoista näkkileivänmurut pois."
Vierailija kirjoitti:
Haha, ap on näitä, jotka MAKSAVAT iltapaskojen sisällöistä. Meille muille näkyy vain jutun alku, jossa pariskunta harrastaa heteroseksiä nakkien ja muusin hiiltyessä liedellä.
Ap varmaan myös tilaa Seiskaa.
Vaatii kirjautumisen, ei maksua.
No mitä muuta katkerat yksinäiset velatädit saa? Puoli purkkia liukastatti dildoon ja rynkyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun täytyy lukea tällaista paskaa? Seksiasioille on oma osasto.
ootkos jo saanut hieccaneekheriltä perseen tän viikon aikana? Nieletkö mällit?
Vierailija kirjoitti:
Siksikö sinne asuntoon tupataan vaikka on ilmoitettu ettei sovi? Ei design pimpoteta että pervot pääsee Tirkustelemään.
Vaikka olettaisi asunnon olevan tyhjä niin kohteliasta pimpottaa ovikelloa.
Meille tuli huoltomies yleisavaimella sisälle ilman, että oli ilmoitettu etukäteen. Soitti kelloa samalla kun astui kynnyksen yli. Onneksi en ollut juuri silloin lattialla masturboimassa eikä minulla ole isoja rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Haha, ap on näitä, jotka MAKSAVAT iltapaskojen sisällöistä. Meille muille näkyy vain jutun alku, jossa pariskunta harrastaa heteroseksiä nakkien ja muusin hiiltyessä liedellä.
Ap varmaan myös tilaa Seiskaa.
en ole ap, mutta ei toi juttu maksa
Entä jos isomunainen mies olisi lattialla dildottamassa itseään kun huoltomies yllättää?
Vierailija kirjoitti:
ei sitten soittanut ovikelloa ensin..
Ja jos oisit lukenut, niin tekstin mukaan soitti neljästi...
Vierailija kirjoitti:
Entä jos isomunainen mies olisi lattialla dildottamassa itseään kun huoltomies yllättää?
Huoltohenkilöä ällöttäisi, eikä katsoisi tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että rintojen koko piti mainita.
Näin niitä uusia urbaanilegendoja syntyy, en luota pätkääkään tuollaisen puutepetterin lausuntoon joka näkee päivälläkin märkiä päiväunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltohenkilöä ällöttäisi, eikä katsoisi tarkemmin.
Jos huoltomies on homo?
Valtaosa huolto- ja nuohouskeikoista on ihan normaalia työntekoa mutta kyllä siinä ajan myötä tulee myös nähneeksi kotielämän kirjoakin. 70-luvulla ns. kotirouvien määrä oli suuri ja nuohoajat joutuivat kiertämään talosta taloon. Komealle miehelle työnsä hoitaminen saattoi vaatia erityistä mielen lujuutta ja korkeaa moraalia.
Nainen makasi alasti lattialla
Jääkaapin ovi ei mennyt kiinni
Mörkö sängyn alla