Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on tyhmä.

Vierailija
18.08.2008 |

Miksi minä huomaan sen selvästi vasta nyt, seitsemän vuoden ja yhden lapsen jälkeen? Se on hidasälyinen tuppisuu josta ei saa repimälläkään irti luontevaa keskustelua. Se nauraa idiooteille jutuille (tyyliin spede pasasen "hupailut" tai pulttibois), kaikki vähänkin verbaalista näppäryyttä vaativat jutut on väännettävä sille rautalangasta. Ja vaikka sanon jonkun asian viisi kertaa se unohtaa sen. Tai suuttuu kun muistutan kuudennen kerran, että "pidän sitä ihan idioottina".

No, sehän on...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ahdasmielinen tiukkapipo?

Miten verbaalinen näppäryys liityy älykkyyteen, naiset kyllä osavaat käyttää puhelahjojaan hyvin, jopa niin hyvin että toinen nainen joutuu pinnistelemään jotta huomaa kaikki äänenpainot ja vivahteet + osaa luea rivien välistä. Mies ei tähän pysty (ellei ole homo).

Vierailija
2/2 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain pirun kyllästynyt vääntämään kaiken rautalangasta. Ja kyllä verbaalinen kyvykkyys on osoitus tietynlaisista älynlahjoista. Sitä paitsi helpottaa arkea huomattavasti. Oletko oikeasti sitä mieltä, että kaikki naiset ovat verbaalikkoja ja kaikki miehet (paitsi homot) verbaalisesti lahjattomia? Hehhee! =DD

itse ahdasmielinen tiukkapipo?

Miten verbaalinen näppäryys liityy älykkyyteen, naiset kyllä osavaat käyttää puhelahjojaan hyvin, jopa niin hyvin että toinen nainen joutuu pinnistelemään jotta huomaa kaikki äänenpainot ja vivahteet + osaa luea rivien välistä. Mies ei tähän pysty (ellei ole homo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla