Meni maku miehestä kun sain tietää että on kirjatoukka
Olen aina pitänyt kirjoja lukevia miehiä vähän outoina hylkiöinä, jotka pakenee todellisuutta mielikuvitus maailmoihinsa. Tämä mies vaikutti kuitenkin ihan normaalilta mutta kun ensi kertaa näin miehen asunnon niin hänellä oli oikein kirjahylly täynnä kirjoja! Noloa! Oli pokassa pitelemistä. Keksin pikaisen tekosyyn että pääsin poistumaan paikalta ja varmaan arvaattekin että estoon meni tämä hyypiö. Sääli että normaalin näköisissä miehissäkin on noita friikkejä!
Kommentit (55)
Olitte siis ilmeisesti treffikavereita ja sait pakokauhun nähdessäsi miehen kotona olevan kirjamäärän ja tuon perusteella teit ratkaisun "estoon meni tämä hyypiö". Sinuna minä olisin ottanut kirjat puheeksi, kysellyt niistä jotain jne. Vaikka onko ostanut kaikki itse tai saanut niitä vanhemmiltaan.
Vaikutat aika pinnalliselta ihmiseltä ja miehen kannalta lieneekin ihan hyvä, että tarinanne päättyi.
Mitä muuta miesihanteesi kotona ei saa olla ja mistä hän ei saa olla kiinnostunut? Veikkaan, että listasi on aika pitkä.
Tuo aloitus on tietty provo, mutta kommentoidaan nyt kuitenkin:
Minulla on kirjahyllyt ja itse asiassa useammat. Kyläilijöistä olen pannut merkille, että hyvin - hyvin - harva on kiinnostunut siitä mitä hyllyissä on. Sama koskee seinällä roikkuvaa taidetta.
Semmoinen on siis sivistyksen taso tänä päivänä.
Katsoitko edes mitä kirjoja hyllyssä oli?
Mun mielestä lukeminen on pelkästään positiivinen asia, mutta jos ihan rehellisiä ollaan, en välttämättä näkisi itselläni kauheasti yhteistä miehen kanssa, joka lukee fantasiakirjallisuutta.
Hyvä että löit pelin poikki heti alkuunsa. Ihan liian fiksu mies sinulle. Hänen rinnallaan olisit pikku hiljaa alkanut häpeämään itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kirjasto ja mieheni on kirjatoukka.
Hyvä mies kaikin tavoin.
Meillä on paljon kirjoja nyt on alkanut näkyä paperitoukkia. Lukutoukan saa ulos potkaisemalla, mutta miten pääsen näistä saamarin toukista.
Mulla on kirjahylly täynnä prnolehtiä
Kelpaanko?
Naiset väittävät alapeukkujen perusteella pitävän siitä, jos mies lukee kirjoja, mutta todellisuudessa naiset pitävät miehestä, joka lukee kirjoja, joista nainen itsekkin pitää.
Kirjaelitistit ei voi sietää miestä, joka lukee light novelleja ja mangaa. :) Jos se ei kelpaa naiselle itselleen, niin silloin se on turn off myös miehessä. Muistakaa tämä, brot. M27
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja lukevat ovat monesti omissa maailmoissaan ja helevetin laiskoja.
Ei tätä ankeaa yhteiskuntaa huvita aina katsella, kirjojen ja musiikin avulla pääsen muualle ja mieli lepää. Työelämässä olen helvetin ahkera, painan hommia kirjaimellisesti hiestä märkänä, mutta vapaa-ajalla otan rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset väittävät alapeukkujen perusteella pitävän siitä, jos mies lukee kirjoja, mutta todellisuudessa naiset pitävät miehestä, joka lukee kirjoja, joista nainen itsekkin pitää.
Kirjaelitistit ei voi sietää miestä, joka lukee light novelleja ja mangaa. :) Jos se ei kelpaa naiselle itselleen, niin silloin se on turn off myös miehessä. Muistakaa tämä, brot. M27
Tarkoitatko, että tiedekirjallisuus ja filosofia on turn off ja hömppä turn on?
Olisi mielenkiintoista tietää, minkälaisesta kirjallisuudesta nainen pitää? Tai oikeastaan se selviää, kun keskustelee ja havaitsee tyhjän pään. Tyhjä pää ei kiinnosta ja se on samantekevää, mitä sellainen lukee. Todennäköisesti ei yhtään mitään, ja se on suuri vitsaus nykypäivän "tiedostavissa" ihmisissä.
Hui kauhia, nyt äkkiä kirjat roviolle! :P
Minunkin mielestä kirjoja lukeva mies on vähän naisellinen. En pidä ainakaan kovin miehekkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan fiksu mies ei kaltaistasi idioottia huoli. Mielikuvituspoikaystäviä varmaan on. Luet sen mielikuvituspoikaystävän kanssa Motonetin luetteloa, jos osaatte lukea.
Ei hätää. Motonetin luettelossa on kuvia. Niitä voi katsella, jos lukeminen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloitus on tietty provo, mutta kommentoidaan nyt kuitenkin:
Minulla on kirjahyllyt ja itse asiassa useammat. Kyläilijöistä olen pannut merkille, että hyvin - hyvin - harva on kiinnostunut siitä mitä hyllyissä on. Sama koskee seinällä roikkuvaa taidetta.
Semmoinen on siis sivistyksen taso tänä päivänä.
On junttia penkoa toisen kotia tai käydä läpi kirjahyllyä.
Vierailija kirjoitti:
Manga on kuin myrkkyä suominaisten egolle. Japanilaiset naiset kestävät miesten mangaharrastuksen.
Hyvä että lähdit, mies ansaitsee normaaliälyisen ja fiksun naisen
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että lähdit, mies ansaitsee normaaliälyisen ja fiksun naisen
Tämä!
Ap on vakiotrolli, jolla on aina tapana esiintyä naisena. Nyt hän ei suoraan sitä väitä, mutta mielikuva on silti se.
Jos lukuharrastus tympii, kannattaa etsiä miesseuraa niistä salimakeista. Niistä, joiden liian pienet vaatteet sallivat miestissien ja navan seudulle keskittyneiden "lihasten" pompahtelun näkyä kiihottavasti.
Ja hei, ap, on ihan ok olla homo. Ei me sitä paheksuta. Myönnä itsellesi tosiasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manga on kuin myrkkyä suominaisten egolle. Japanilaiset naiset kestävät miesten mangaharrastuksen.
Lähde?
Japanissa jos missä riittää sinkkuja. Kumpaakin sukupuolta. Eivätkä harrasta seksiä.
Miksi tällainen ei mene poistoon, mutta minun legitti aloitus siitä, miten nainen ei oikein salilla saa vartaloa paremmaksi, ellei ole jo valmiiksi täydelliset mittasuhteet, poistettiin?
Tietokonepelejä pelaavat ovat ihan samalla tavalla todelisuuspakoisia.
Lukemista harrastava mies on hot.