Turkki - mitä ajatuksia?
Jotenkin ei innosta matkustaa tuonne. Miten muilla matkojen kanssa? Peruutus vai sittenkin kestäminen ja matka?
Kommentit (16)
Kuuluu Aasiaan. Kuuluu johonkin muuhun kuin pohjoiseen. Joten mitä ihmettä se tekee Natossa?
Hankin Turkista vuosia sitten huvilan eli todellakin matkustan sinne myös jatkossa!
Minusta Turkki on hieno matkailumaa täynnä historiaa ja kulttuuria. Valitettavasti siellä on köyhä ja kouluttamaton kansa, joka äänestää Erdoganin kaltaista ihmistä presidentiksi.
Samaa sanon Venäjästä ja sanoin Yhdysvalloista Trumpin aikaan.
Kehitysmaa. En ole koskaan käynyt enkä ymmärrä ihmisiä, jotka sinne menevät. Turkin surkea ihmisoikeuspolitiikka on kaikkien tiedossa, enkä sitä tue.
Vastustan turkkeja, turkistarhaus pitäisi lopettaa.
Pakko matkustaa sinne, koska siellä on hyviä hiustensiirtoklinikoita.
Mä ainakin matkustan. Mahtava maa historialtaan, täynnä hienoja nähtävyyksiä. Ja ne upeat ostoskeskukset! Menen aina tyhjillä matkalaukuilla ja täysien kanssa takaisin. Turkkilaisille kaikki on valitettavasti ihan sikakallista, meille taas melkein ilmaista.
Rakastuin Istanbuliin. Se oli ennen nykyistä presidenttiä. Meni maku koko maahan hänen touhutessaan, vaikka olin ajatellut joskus lähteä Ankaraan tai Izmiriin kaupunkilomalle.
Olen käynyt Turkissa vain tutustumassa Efesoksen muinaiseen kaupunkiin. Upea kohde, mutta sehän onkin kreikkalaisten aikoinaan rakentama.
Oivallinen päällysvaate pakkaspäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin matkustan. Mahtava maa historialtaan, täynnä hienoja nähtävyyksiä. Ja ne upeat ostoskeskukset! Menen aina tyhjillä matkalaukuilla ja täysien kanssa takaisin. Turkkilaisille kaikki on valitettavasti ihan sikakallista, meille taas melkein ilmaista.
ostaostaostaostaostaOSTA kun kerran halvalla saat
Joka toinen aikoo muka perua matkan, mutta matkatoimistot ilmoittavat että peruutuksia ei ole juuri tullut:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/erdoganin-arhentely-suomen-nato-jas…
Holmesin Johnsan se siellä vaikuttaa. Sukulaisineen
Punainen maali.