Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomitsisitteko miehen, jolla on uusi tyttöystävä, kun entisen naisen kanssa hankittu vauva on vasta 3kk?

Vierailija
26.05.2022 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa minä olen ketään tuomitsemaan. Toivottavasti myös hoitaa lastaan

Vierailija
2/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa virhe, ei ole mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi ihmettelen tuota tyttöystävää, itse en moista miestä huolisi.

Vierailija
4/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
5/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai? Sehän on mies.

Vierailija
6/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että ikinä ei voi tietää kenenkään muiden ihmisten taustoja kokonaan. Aiemmin tuomitsin herkästi, mutta tosiasiassa eihän ulkopuoliset voi ikinä tietää mitä on tapahtunut. Liian monta tarinaa olen kuullut naisista jotka kiristävät miehiään lapsien hankinnalla (tai hankkiutuvat tahallaan raskaaksi kun mies etääntyy), tai kiristävät lapsella miestä jäämään suhteeseen, vaikka tunteet olisivat kuolleet jo 8 kk aiemmin. Mies voi olla täysi mulkku, tai ex-vaimo voi olla täysi ihmishirviö. En tuomitse, en ainakaan jos en ole kuullut kummankin osapuolen avointa puolta tapahtumista.

Jokainen ihminen ansaitsee olla onnellinen tämän lyhyen elämän aikana. Se ei hyödytä ketään, että roikutaan kuolleissa suhteissa "lasten takia", koska eivät lapsetkaan nauti kasvaa tunnekylmässä kodissa, jossa pahimmillaan vielä katkeruutta.

Vierailija
7/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse. Tuskin miehen on ollut helppo jättää pieni lapsensa äidilleen, eli päätös erosta ei ole ollut helppo/hätäinen. Tai jos se oli helppoa miehelle, niin silloin naisen ja lapsen on parempi ilman kyseistä miestä.

Vierailija
8/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika mikä sika. JSS.

Vierailija
9/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäksi tähän: kyseinen mies hankki ensimmäisen naisen raskaaksi parin kuukauden seurustelun aikana. Ja tiedän että ei ollut vahinko, koska olen hänen exänsä ja ensin hän aneli minua takaisin ja halusi tehdä vauvan kanssani, mutta kun en suostunut hän teki tuon toisen naisen kanssa

Mietin tälleen kaukaa katsottuna, että väistinpäs luodin. Koska itselläni on ollut ihana mies koko tämän ajan, jonka kanssa syksyllä alan hänen kanssaan tekemään vauvaa. Luotan omaan mieheeni, että hänen kanssaan saan onnellisen perheen. Koska se on minulle kaikkein tärkein vauvan teossa. En usko että exän kanssa olisin sitä koskaan saanut

Vierailija
10/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taustoista, jos lapsi saanut alkunsa vikasta kerrasta ennen eroa (joko vahingossa tai "vahingossa"), tai nainen päättänyt erota vaikka lapsi tulossa niin en välttämättä näe mitään ongelmaa. Jos taas on erottu "viikko sitten" tästä äidistä ja on jo uusi niin kyseenalaisempaa toimintaa. Myös se miten mies suhtautuu lapseensa (ts. Onko aidosti elämässä mukana vai skippaako koko lapsen), kertoo miehestä enemmän.

Vierailija
11/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä lisäksi tähän: kyseinen mies hankki ensimmäisen naisen raskaaksi parin kuukauden seurustelun aikana. Ja tiedän että ei ollut vahinko, koska olen hänen exänsä ja ensin hän aneli minua takaisin ja halusi tehdä vauvan kanssani, mutta kun en suostunut hän teki tuon toisen naisen kanssa

Mietin tälleen kaukaa katsottuna, että väistinpäs luodin. Koska itselläni on ollut ihana mies koko tämän ajan, jonka kanssa syksyllä alan hänen kanssaan tekemään vauvaa. Luotan omaan mieheeni, että hänen kanssaan saan onnellisen perheen. Koska se on minulle kaikkein tärkein vauvan teossa. En usko että exän kanssa olisin sitä koskaan saanut

T: ap

Vierailija
12/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku elämänkoululainen

Vierailija
13/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti naiselta lohkesi ja olisi hänkin voinut ehkäisystä huolehtia. Olisi riittänyt, jos edes toinen olisi sen tajunnut. Miehen tavoitteet näemmä eivät ehkäisyä edellyttäneet. En arvosta tuollaista epämiehekkäästi käyttäytyvää miestä mitenkään. Epämies minun mielestäni.

Vierailija
14/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin tottunut näihin että jaksa enää edes kiinnostaa. Vastuuttomia lisääntyjiä ei ole ainoastaan afrikassa, vaan myös suomessakin.

Vierailija
15/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuomitsen. En katselisi moista hetkeäkään.

Vierailija
16/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se mies pitäisi tuomita?

Lapsi on toisen miehen, kuten 40% kaikista lapsista on käenpoikasia

Vierailija
17/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitsisi, vaikka edellinen olisi vielä synnärillä.

Vierailija
18/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on kuitenkin jo 14 kuukautta?

Oletko nyt aivan varma että lapsi on tuon miehen?

Vierailija
19/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut, että ikinä ei voi tietää kenenkään muiden ihmisten taustoja kokonaan. Aiemmin tuomitsin herkästi, mutta tosiasiassa eihän ulkopuoliset voi ikinä tietää mitä on tapahtunut. Liian monta tarinaa olen kuullut naisista jotka kiristävät miehiään lapsien hankinnalla (tai hankkiutuvat tahallaan raskaaksi kun mies etääntyy), tai kiristävät lapsella miestä jäämään suhteeseen, vaikka tunteet olisivat kuolleet jo 8 kk aiemmin. Mies voi olla täysi mulkku, tai ex-vaimo voi olla täysi ihmishirviö. En tuomitse, en ainakaan jos en ole kuullut kummankin osapuolen avointa puolta tapahtumista.

Jokainen ihminen ansaitsee olla onnellinen tämän lyhyen elämän aikana. Se ei hyödytä ketään, että roikutaan kuolleissa suhteissa "lasten takia", koska eivät lapsetkaan nauti kasvaa tunnekylmässä kodissa, jossa pahimmillaan vielä katkeruutta.

Tiedäthän ettei yhdestäkään miehestä ole koskaan tullut isää vasten tahtoaan? Miehen "pitää nähdä vaivaa" että niitä tulee. 100% varma ehkäisykeino on olemassa

Vierailija
20/33 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän ettei yhdestäkään miehestä ole koskaan tullut isää vasten tahtoaan? Miehen "pitää nähdä vaivaa" että niitä tulee. 100% varma ehkäisykeino on olemassa

Jep, se vaivannäkö voi vaatia joka kondomien hävittämisen käytön jälkeen ettei nainen varasta sieltä siementä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän