Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomenruotsalaisilla perheillä paljon ongelmia?

Vierailija
26.05.2022 |

Näin olen ymmärtänyt. Tiedän perheen jossa äiti jäi huumeista kiinni ja joutui vankilaan moneksi vuodeksi ja lapset hoitaa isä uuden suomenruotsalaisen työttömän äitipuolen kanssa.Lisäksi perheillä paljon köyhyyttä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe jossa isä ruotsinkielinen ja äiti suomenkielinen, niin perheen lapsilla ongelmia molemmissa kielissä koulussa.

Vierailija
2/5 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe jossa isä ruotsinkielinen ja äiti suomenkielinen, niin perheen lapsilla ongelmia molemmissa kielissä koulussa.

Jaa mulla monta kaveria ja kenelläkään ei ole ollut ongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi harvemmin kuin suomenkielisissä tai vieraskielisissä perheissä. Näin ainakin lasten voinnista päätellen. Olen lastenpsykiatrialla töissä, ja erittäin harvoin tulee ruosinkielisiä lapsia meidän palveluiden piiriin, vaikka alueella on useampi ruosinkielinen alakoulu. Ulkomaalaistaustaisten perheiden lapset ovat suhteellisesti yliedustettuja, ja valtaosa kaikista on luonnosllisesti suomenkielisiä. Kuvaavaa on myös se, että teemme myös jalkautuvaa työtä kouluihin, ja olen käynyt työni puolesta alueen jokaisessa suomenkielisessä koulussa, mutta en kertaakaan ruotsinkielisissä kouluissa.

Vierailija
4/5 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on ongelma, ei saa puhhu tarpeeks råååtsi. Joutu fifan puuhhu soome kioski. Svenskaklubbenilla nååråmme aina rååtsiksi.

Vierailija
5/5 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vad fan mitä skittiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän