Sanna Marin matkusti Ukrainan Butšaan
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surkea kuva Marista, Ukrainan kuninkaan sormusta on suudeltava.
Minä suutelisin Ukrainan presidenttiä
Kävisitkö reilusti polvilles niin että voisit moiskauttaa suulle vai kumartuisitko vaan sen verran että suukko osuis päälaelle.
Kaikki mahdollinen kävisi, kun vaan voisi...
Hyvä Sanna!
Veikkaanpa, että jos vierailun olisi tehnyt Sauli, niin kommentit olisi aivan eri luokkaa. Tää naisvihan määrä tällä palstalla on oksettava, mutta ei yllättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin politiikkaan ottamatta kantaa niin onhan hän noissa piireissä niin kaunis nainen että väkisin pisti silmään että Zelenskyikin melkein hymyili Marinin seurassa. Noin muikeaa ilmettä en ole hänen naamallaan nähnyt sodan alun jälkeen.
Olisiko sittenkin päässyt kastamaan?
Johan mä sanoin että Zele on mun....mitä muille kauppaat...
Perussuomalaisten kansanedustaja Tom Packalén lähti avustusreissulle Ukrainaan auto täynnä tarvikkeita ja sitä kutsuttiin tälläkin palstalla pelkäksi vaalitempuksi, vaikka siitä oli valtavasti hyötyä. Siihen verratuna tästä kuvausmatkasta ei ollut muuta hyötyä kuin kivat kuvat muistoksi.
Koittakaa pysyä omissa maissanne kiltisti niin sotia ei tule. Turkki on myynyt Venäjälle Iskander ohjuksia joten sopii miettiä mitä arabit oikein puuhaa.
Kaikkien maitten johtajat on käynyt Ukrainassa katsomassa mitä ahneus ja viha saa aikaan myös vainoharhat.
Yhtä aito kuva ku Ursulan vastaava
En ole pääministeri Marinin fani, enkä aio äänestää puoluettaan, mutta mun mielestä on hyvä, että hän vieraili tuolla ja osoitti Suomen tukea Ukrainalle. Samalla näkee konkreettisesti, mikä voi uhata meitäkin.
Arvostan sitä, että Marin on puhunut talvisodasta ja maamme historiasta Venäjän naapurina ja kertonut pitävänsä tärkeänä oman maamme puolustusta. Vielä vähän aikaa sitten näistä asioista puhuvia pidettiin helposti sotahulluina, jotka edelleen elävät juoksuhaudoissa. Marin ym tekivät päätöksen aseavun viennistä Ukrainaan, mitä myös arvostan.
Toivottavasti sota Ukrainassa päättyy mahdollisimman pian. Pelkään kuitenkin, että jotain ikävää voi tulla meillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotiliivi päällä. Pelkää...
Kaikilla tuolla vieraiijoilla on ollut luotiliivi, pointtisi?
Miksei niillä ole kypäriä?
Sitä olen ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotiliivi päällä. Pelkää...
Kaikilla tuolla vieraiijoilla on ollut luotiliivi, pointtisi?
Miksei niillä ole kypäriä?
Sitä olen ihmetellyt.
Menisi hiukset sekaisin ja se ei olisi hienoa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Meni katsomaan ja näkee, mikä Suomeakin on uhannut. Hyi hemmetti mikä toi venäjä on.
Venäjä on ihmiskunnan syöpä. Näin on sanonut eräs Balttien maan presidentti. Tietänee hänkin omasta kokemuksesta, mistä puhuu. 50 vuotta vee miehitystä nähneenä.
Liettuan parlamentti julisti Venäjän terroristivaltioksi
https://www.verkkouutiset.fi/a/liettuan-parlamentti-julisti-venajan-ter…
Viron ja Latvian parlamentit tuomitsivat Venäjän Ukrainassa toimeenpaneman "kansanmurhan"
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/venaja-sulkee-baltian-maiden-konsulaat…
Puolan, Tšekin ja Slovenian pääministerit kävivät kiovassa jo maaliskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten kansanedustaja Tom Packalén lähti avustusreissulle Ukrainaan auto täynnä tarvikkeita ja sitä kutsuttiin tälläkin palstalla pelkäksi vaalitempuksi, vaikka siitä oli valtavasti hyötyä. Siihen verratuna tästä kuvausmatkasta ei ollut muuta hyötyä kuin kivat kuvat muistoksi.
Just näin.
No ei, viisaus ja valloilleen päästetyt tunteet ei sovi samaan päähän. Eli älyn täytyy olla se vahvempi vaikutin ja faktojen se mikä ohjaa päätöksentekoa pääasiassa. Tunteita ei tarvitse unohtaa ja harva voikaan mutta silkan raivon tai kostonhimon vallassa ei tule tehtyä järkeviä päätöksiä. Monestihan noissa kaksintaisteluissa koitetaan nimenomaan saada toinen hermostumaan että se rupeaa tekemään hölmöjä päätöksiä.