Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähiten ruoan hintojen nousu vaikuttaa yksinasuvien miesten elämää

Vierailija
26.05.2022 |

Suurin osa yksi asuvista miehistä on työelämässä ja hyvätuloisia, joten ruanhinta ei vaikuta yksinäisten miesten elämään mitenkäön tai ei näy miesten etuoikeutetussa elämässä ja siksi miehiltä ei juurikaan heru empatiaa ja halua antaa omastaan kun puhutaan köyhien lapsiperheiden ja kolmansien maiden hädästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinasuvat miehet maksavat suhteellisesti eniten veroa elämisestään ja näillä varoilla kustannetaan Suomeen elättivariksia tekemään temppujaan.

Vierailija
2/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita itsekkäitä jätkiä pitää jotenkin rankaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku mies 50v. Taloudellisesti pärjään mukavasti. Säännölliset tulot ja 2:sta vuokra yksiöstä vuokratulot. Ostan kaupasta sen mitä tarvitsen. En ole hintoja niin seurannut. Ruokaan menee kuukaudessa noin 500 eur välillä enemmän. Laskut ja lainat saan hyvin hoidettua. Yksi sijoitusasunto velaton ja oman kaksion saan maksettua loppuun vuoden sisällä. Säästöön laitan kuukaudessa 500- 800eur. Ei valittamista. Lomilla matkustelen. Korona aikana maksoin enemmän asuntolainaa pois ja säästöön laitoin.

Vierailija
4/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen huolehtii itsestään en minä ole vastuussa muiden elämästä

Vierailija
5/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintojen nousulla ei oo mitään välii jossei saa naista :(

Vierailija
6/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minultakaan mitenkään erityistä empatiaa heru lapsiperheille tai kehitysmaille, vaikka olenkin nainen, enkä mitenkään erityisen hyvin palkatussa työssä. Minulle riittää, että huolehdin omasta toimeentulostani. 

Vierailija
7/7 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintojen nousulla ei oo mitään välii jossei saa naista :(

Pimppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan