Nieleminen
Mies haluaisi että nielen hänen lastinsa,minua inhottaa ajatus siitä, yleensä sylkäisen pois.
Kommentit (80)
Miesnäkökulma: Keski-ikäsenä BI miehenä olen oppinut pitämään nielemisestä suuseksissä. Miehenä tietää miten mies nauttii siitä, että saa tulla suuhun ja että niellään lisäksi. Sperman maku on myös alkanut maistua. Mahtavaa olla mieliksi!
Vaimo ottaa mielellään suihin, pitää (usein pyytää) että otan tukasta kiinni ja puoliksi pakotan sekä lopuksi nielee lastin - usein jää vieläpä nuolemaan ja imemään, että varmasti tuli kaikki.
Väitän suurimman osan normaaleista naisista rakastavan ainakin lievää miehelle alistetuksi tulemista, kunhan siellä pohjalla kuitenkin on vapaaehtoisuus (eikä raiskaamista).
Erilaiset 2000 luvun muidenkin päät sekoittavat äärifemistit (joiden tavoitteet eroavat arkielämän tasa-arvosta) ja lgbtxydn mielenterveyspotilaat ovat sitten toinen juttu.
M55
Keski-ikäinen BI mies on samaa mieltä, itsekin tykkään just noin kuten vaimosi. Kyllä mieskin tykkää alistua toiselle miehelle vapaaehtoisesti. Ihan parasta on ensin kunnon raju anaaliyhdyntä (kumilla) ja sitten antaa miehen laueta suuhun just noin niin, että mies pitää päästä kiinni eikä päästä irti ennen kuin on lauennut loppuun asti ja hekuma laskenut. Hienoa on myös nuolla lopuksi lauennut kalu puhtaaksi ja eturauhasta ja penikseen putkesta lypsää viimeisetkin tipat suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen BI mies on samaa mieltä, itsekin tykkään just noin kuten vaimosi. Kyllä mieskin tykkää alistua toiselle miehelle vapaaehtoisesti. Ihan parasta on ensin kunnon raju anaaliyhdyntä (kumilla) ja sitten antaa miehen laueta suuhun just noin niin, että mies pitää päästä kiinni eikä päästä irti ennen kuin on lauennut loppuun asti ja hekuma laskenut. Hienoa on myös nuolla lopuksi lauennut kalu puhtaaksi ja eturauhasta ja penikseen putkesta lypsää viimeisetkin tipat suuhun.
Tuollainen mies ois kiva tavata, vaimolta ei edes suuseksiä saa kuin joskus harvoin :-(
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahokin nielee. Miettikääpä sitä.
Aika usein mietin 😉
Jussulla on jäänyt joku refleksin omainen nieleminen päälle.. sama homma kuin löystyvässä sulkijalihaksessa, liika on liikaa.
Oon jostain lukenut jotta sperman nieleminen tekee naisen hetkeksi iloisemmaksi, että siinä on jotain iloisuus hormooneja. Kai se miehellekin niin toimii. Jos näin niin Jussulla on pointtia ,-) päivittäinen spermapirtelö pitää mielen virkeänä
Vierailija kirjoitti:
Oon jostain lukenut jotta sperman nieleminen tekee naisen hetkeksi iloisemmaksi, että siinä on jotain iloisuus hormooneja. Kai se miehellekin niin toimii. Jos näin niin Jussulla on pointtia ,-) päivittäinen spermapirtelö pitää mielen virkeänä
Kaikkiko tässä elämässä pitäisi vaan niellä. Suoraan sanoen voi vttu sentään! Roiskasen taas kohta, kun niin paljon tekee mieli!
Sperma on ihanaa. Ulkoisesti 3sim kasvoille. Vartalolle. Silmäripsissäkin on mällit roikkuneet ja olen nauranut rakjaudellisesti. Ihme pläjäys. Iho pysyy upeana. Ja sisäisesti pilluun tai suuhun. Aina olen nielkyt. Tykkään leikkiä mulkul.la.
Olen niellyt mielelläni ja hyväillyt. Leikkinyt. Nuollut. Imenyt. Mies on ruiskuttanut suuhuni. AINA olen niellyt. Se on intiimiä.
Kulli. Kivekset. Sperma. Elämän ihmeellisimmät.
N63
Vierailija kirjoitti:
Jussulla on jäänyt joku refleksin omainen nieleminen päälle.. sama homma kuin löystyvässä sulkijalihaksessa, liika on liikaa.
Olo kuin omenalla posket punaisena ja siemenet sisällä.
Kerran eräs nainen halus näyttää mulle ja otti kunnolla alusta loppuun suihin ja kun tulin nieli kaiken. Teki suuren numeron siitä kuinka nieli kaiken ja eikä ollut uskoa kun sanoin ettei sillä mulle oo väliä mihin lasti menee. Joillekin tuo nieleminen ehkä merkkaa jotain muttei todellakaan kaikille.
Itse kyllä nielen, eikä se ole mielestäni mitenkään ällöttävää. Eihän sitä mitään ämpärillistä tule, ja jos et jotenkin jää pyörittelemään suussa vaan nielaiset vaan niin helpostihan se menee. Mieskin antaa minulle suuseksiä eikä oma eritteeni myöskään ällötä häntä, päinvastoin.
N44
Tykkää ottaa suihin ja kunnolla syvälle, on ihanaa kun mies nauttii. Sperman haju tosin on aina saanut minut yökkimään joten nieleminen ei tulisi kyseeseenkään.
Nielen ilman muuta. Sehän on nopein ja kätevin tapa saada pois sperman maku suusta. Sillä eihän se tavara hyvältä maistu. Ei tulisi mieleenkään ruveta etsimään paperia, johon voisin sylkäistä tai lähteä vessaan asian vuoksi. Olen myös huomannut, että h-hetken tullessa kannattaa ottaa kalu mahdollisimman syvälle suuhun. Kun sperma tulee suoraan nieluun, niin ei makua juuri ehdi tuntea. Ja lisäksi on kiihottavaa tuntea lämpimät roiskeet nielussaan.
Antaisin mieluusti useamminkin suuhoitoa miehelleni, mutta mieheni ei niin taida välittää suuseksistä. Yritin joskus kysellä, miten hän haluaisi minun käsittelevän elintään, ja sain vastaukseksi, että hän mieluummin panee vaan. Minkäs sille sitten. Onko mitään tehtävissä? Joskus otan kuitenkin oma-aloitteisesti kalun suuhun. Ja välillä yhdynnän päätteeksi hän tulee suuhuni.
Laukean tosi harvoin suihinotossa. Edellinen kumppani oli kyllä loistava siinä ja sai minut yleensä laukeamaan suuhunsa. Yleensä kävi sylkäisemässä pois, mutta välillä hymyillen nieli ja sen jälkeen antoi pitkän ja kuuman kielisuudelman niin että hän maistui tuoreelle spermalle, joka oli todella kiihottavaa.
Suihinotto on niin kiimasta ja nieleminen päälle! Alkaa housussa pullottaa ajatuskin. Mies 55
Jos ei maistu niin ei maistu.
Itse en voi syödä ostereita.
Juuri eilen nain yhden illan nuorta neitoa paljaalle vitulle ja lopussa tuikkasin kullin suuhun ja laukesin. Nieli mukisematta. En tiedä mistä tälläisiä naisen puolikkaita miehet löytää. Tuikkasee kullin loppumetreillä nielusta sisään niin toinen nielee siinä jo vahingossakin. Kaikki tosin ei tykkää moisesta. En ymmärrä... M43
Kiitos vastauksesta. Joskus sorrun ylilyönteihin, jotta saisin reaktioita, mutta vastauksesi oli aito ja miellyttävä. Jokainen tavallaan. Onnea teille aidosti!