Ei tässä auta muu kuin laihduttaa
Taas on kesä tulossa ja edelleen ylipainoa ja joudun miettimään että mitä ihmettä päälle lämpiminä päivinä. Olo on muutenkin tukala ylipainossa, saati lämmössä. Jos nyt alotan, niin ensi kesänä olisin -25kg kevyempi.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!
Yritä välttää ehdottomuuksia ja löytää laihdutuksesta asioita joista nautit. Oli se sitten liikunta, herkulliset ja terveelliset ruuat tai ihan vaan kevyenpi olo.
Yritä muistaa, että ihmisellä on rajallinen määrä tahdonvoimaa ja se ei riitä koko vuodeksi/25 kiloksi. Anna itsellesi välillä mahdollisuus ajatella muutakin kuin laihduttamista ilman, että koet itsesi epäonnistuneeksi. Jos kirjaat painoa johonkin, merkitse sinne vain uusi alin paino. Normaali painon heittely voi olla montakin kiloa, varsinkin laihduttaessa. Kilon painonnousu ei ole lihomista eikä siitä pidä tehdä mitään johtopäätöksiä siitä, toimiiko jokin vai ei. Tärkeämpi on seurata esim kuukausittaista trendiä, mihin suuntaan kokonaisuus on menossa.Ja älä missään nimessä kuuntele dissaajia. Ihmisillä on ihmeellisiä tapoja olla käsittelemättä omia epävarmuuksiaan ja usein niistä joutuvat kärsimään ne, jotka kannustusta eniten kaipaisivat.
No lässyn, lässyn.
Ei ole lässyä, vaan ihan aika paljon asiaa.
Ja paskat.
Ja tässäpä oiva esimerkki leppoisasta lihavasta. Se ottaa näemmä todella koville kun itse ei ole onnistunut kuin lihomaan.
Muiden lihavien syytä se ei kuitenkaan ole eikä ne sun kilot putoa muita nälvimällä. Eikä parane edes tuo pska olosi vaikka kuinka länkyttäisit ja dissaisit.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap:lle. Minulla on sama projekti. Setämaha pömpöttää. Sitä en mieti mitä muut ajattelevat, mutta itseä hävettää liikkumattomuus ja mässäily.
172cm/73kg nyt, vajaa kymmenen kiloa pois niin on hyvä.
Miksi alapeukkuja tälle?
Pitäisikö tämän miehen pysytellä mahakkaana jotta naiset voisivat tuntea itsensä pienemmiksi häneen verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap:lle. Minulla on sama projekti. Setämaha pömpöttää. Sitä en mieti mitä muut ajattelevat, mutta itseä hävettää liikkumattomuus ja mässäily.
172cm/73kg nyt, vajaa kymmenen kiloa pois niin on hyvä.
Sinillahan on ihan hyvä paino, varsinkin sedäksi, ei kannata laihduttaa.
Ei ole.
Minä olin 172cm/69kg kun testeissä alettiin hätyytellä 2. tyypin diabeteksen raja-arvoja.
Nyt olen 173cm/65kg, mutta lihasmassaakin on tullut lisää.
Aloitin laihdutuksen 8viikkoa.fi valmennuksen avulla tammikuussa 2019 ja normaalipainon saavuttamiseen meni vuosi ja 3 kuukautta (14 kiloa). Saavutettu paino on ollut helppo ylläpitää ja nyt siis jo kolmatta kesää normaalipainossa mikä on aivan mahtavaa!
Edelleen käytössä on 16/8 pätkäpaasto ja punnitsen itseni joka päivä. Parasta on kun voi pukea päälleen mitä haluaa eikä tarvitse talven jälkeen miettiä mahtuuko edellisen kesä vaatteisiin :)
Sinillahan on ihan hyvä paino, varsinkin sedäksi, ei kannata laihduttaa.