Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirassa oli punkki

Vierailija
25.05.2022 |

PUNKKI

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTTILÄIS-P

Vierailija
2/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei ollu punikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

112

Vierailija
4/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit tietysti pois.Ei se niin kamalaa ole, asiaa on paisuteltu viime vuosina.

Vierailija
5/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Eli otit pois.

Näitähän tulee ihan joka päivä. Usein toki kävelevät vielä, mutta usein ehtivät iholle. Normaalia.

Eli ei tartte huutaa.

Vierailija
6/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koira on tuonut sisälle punkkeja. Vauvan päässä kipitti eilen illalla punkki ja nyt aamulla minun jalassani. Tämä aamu alkoikin puuron keittämisen sijaan punkin keittämisellä. Onneksi eivät kumpikaan punkki olleet vielä puremassa, kipittelivät vain ja puremapaikkaa hakivat.

Punkithan eivät siis kuole litistämällä vaan ne pitää keittää kuoliaaksi tai muulla tavoin luovasti tappaa.

Vierailija
7/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä mitän oikeaa tarkoitusta? Laitoin punkin lävistettynä orapihlajan piikkin, jalat heiluvat vaikka on ollut siinä 6 päivää, ei  se kelpaa linnuille eikä oraville

Vierailija
8/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla koira on tuonut sisälle punkkeja. Vauvan päässä kipitti eilen illalla punkki ja nyt aamulla minun jalassani. Tämä aamu alkoikin puuron keittämisen sijaan punkin keittämisellä. Onneksi eivät kumpikaan punkki olleet vielä puremassa, kipittelivät vain ja puremapaikkaa hakivat.

Punkithan eivät siis kuole litistämällä vaan ne pitää keittää kuoliaaksi tai muulla tavoin luovasti tappaa.

Yksikään olento ei selviä litistämisestä hengissä, se vain on sula mahdottomuus.

Vierailija
9/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään olento ei selviä litistämisestä hengissä, se vain on sula mahdottomuus.

No kokeileppa litistää punkki sormilla. Ei kuole millään, kokeiltu on. Ja lueppa joku punkki uutinen, sieltäkin löydät faktaa siitä, että punkki ei usein kuole litistämällä vaan tappamista suositellaan keittämällä kuumassa vedessä. Ehkä jos jollain isolla kivellä iskisi niin sitten kuolisi, mutta pelkin ihmissormin ei kuole ainakaan.

Vierailija
10/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka punkissa borrelioosibakteeri, vain noin 10% niistä tarttuu koiraan ja koiran borrelioosi on usein ihan huomaaton tauti. Ne harvat, jotka päätyvät jonnekin Iltalehden sivulla, ovat harvoja poikkeuksia. Monikin koira on borrelioosin sairastanut ilma, että omistaja edes tietää. Tämä punkkivouhotus tukee lääketeollisuutta.

Ymmärrän toki, ettei tämä info miellytä esim. sellaista, jonka koira on sairastunut, mutta ajatelkaapa, kuinka paljon Suomessa on koiria. Jos kaikki lääkitään, lääketeollisuuden kassa kilahtaa joka kerta.

Silti toki lääkitys on paikallaan varsinkin punkkialueilla.

Vierailija
11/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otit tietysti pois.Ei se niin kamalaa ole, asiaa on paisuteltu viime vuosina.

Oli muuteen NIIN paisuteltu punkki kissan poskessa tässä yksi päivä, etten ole aikaisemmin ikinä nähnyt! Sellainen ison herneen kokoinen, ihan järkyn ällö. Ja koska se oli niin iso, niin se oli myös lämmin, siis yök. hrrrrrr

Mut yleensä ei noi punkin kyllä saa tunnereaktiota aikaan, niin on tottunut napsimaan pois liukuhihnalta, kun lemmikkejä on neljä.

Vierailija
12/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokeileppa litistää punkki sormilla. Ei kuole millään, kokeiltu on. Ja lueppa joku punkki uutinen, sieltäkin löydät faktaa siitä, että punkki ei usein kuole litistämällä vaan tappamista suositellaan keittämällä kuumassa vedessä. Ehkä jos jollain isolla kivellä iskisi niin sitten kuolisi, mutta pelkin ihmissormin ei kuole ainakaan.

Hirvikärpänen on myös melkein mahdoton tappaa paljain sormin

Vierailija
13/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvikärpänen on myös melkein mahdoton tappaa paljain sormin

Kynnellä kun painaa vaikka pöytää vasten niin kyllä murskaantuu

Vierailija
14/14 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisella koiralla ole jossain vaiheessa elämäänsä punkki löytynyt. Omallakin varmaan joka kesä on joku yksittäinen ilmestynyt punkkipannasta huolimatta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän