Auttakaa mua. Tarvitsen voimia erota miehestani. Lapsia 2 ja pitka liitto ja olen niin lopen uupunut. En vain voi asua hanen kanssaan. Liian kontrolloiva.
Mun on saatava oma elämä. En halua lapseni kärsivän ja mieheni vielä rakastaa mua.
Mul on koko ajan pahoinvointia. Tämä on todella ikävää.
Mistä saisin voimia. En halua olla ilkeä.
Voiko hellästi erota?
Kommentit (6)
kyllä se siitä lähtee sujumaan! ja saatat hetken päästä huomata että ukkoskin sun omat menot ja sun mielipiteet hyväksyy.
Kauako eroajatuksia on ollut? Anna itsellesi puoli vuotta aikaa tutkailla tuntemuksiasi. Jos sinä aikana ei mitään positiivisia muutoksia tai hetkiä ole, niin eroa.
Ja pari kertaa olen soittanut anopille ja hän on auttanut minua.
Ja oikeassahan hän on. Minä rikon perheen
Jos haluat eron ne vaikeat vaiheet pitää vaan käydä läpi, mutta luulen että jos päätät lähteä niin helpotus on päällimäisenä tunteena ja ehkä pahaolo helpottaa. Kenenkään ei tarvitse kärsiä, kyllä lapset reagoi siihen myös jos äiti voi huonosti kokoajan.
Ahdistaa elää, tuntuu kuin olisi pulloon tungettu ja korkki vielä päälle. Mies kontrolloiva, eikä minullakaan ole omaa elämää laisinkaan -toisin kuin hänellä. Rakastaa mua kuitenkin, ja meilläkin lapsia, joiden takia tässä roikun. Voimia sinulle!