Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3v ja juo tuttipullosta.....

Vierailija
12.10.2006 |

Tekeekö muiden lapset viel niin...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon hän juo nopeasti ja aina ennen hampaidenpesua. Läheisyyttä, istutaan sovalla ja maidon juotuaan lapsi nauttii vielä hetken sylissä olosta. Tämä sopii meille mainiosti. Jätämme pullon sitten pois, kun se tuntuu sopivalta.

Vierailija
22/34 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aikuisille mieliksi ja mee nukkumaan, jooko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistilanteita lukuunottamatta se on vain vanhempien jämäkkyydestä kiinni.

Vierailija
24/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiselta jäi pullo pois 1-vuotiaana ja kuopus ei paljon koko pulloon ehtinyt tutustua..

Vierailija
25/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3- ja 4-vuotiaani juovat iltavellin pulloista sängyissä, sillä aikaa kun nukutan vuoden ikäisiä kaksosia. Ei tulisi muuten mitään meidän elämästä iltaisin, pakko tehdä näin. Olen kyllä ajatellut jo lopettaa pullot isommilta, mutta en tiedä miten.

Vierailija
26/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muuten siis isommat juovat kyllä ihan mukista, poikkeuksena ilta.

Vierailija
27/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sen kummempia konsteja tarvita. 3-4-vuotias ymmärtää jo mainiosti selityksiä. ' Annetaan pullot jollekin vauvalle, joka niitä tarvitsee' tai pistetään pullot yhdessä roskiin, koska lapsi ei enää ole vauva ja ostetaan kiva muki tilalle. Ihan on vanhemmista kiinni.

Vierailija
28/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi vuotta. Juo edelleen iltamaidon tuttipullosta. Ehkä pian jo sitä lopetellaan hampaiden vuoksi.

Vierailija
29/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitanko nuorisosuojeluun vai mihin?

Vierailija
30/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on lapselle tärkeä, niin ei kai siitä oikeasti voi haittaa olla? Ehtiihän siitä vähän isompanakin luopua. Meillä ei kukaan lapsi ole missään vaiheessa pulloa huolinut, ihan muuten vain ihmettelen.

Vierailija
31/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksin lasten kanssa viikot olen (mies matkatöissä). Tosin kovin rakkaita ovat nämä pikkuvesselit isommille, josko suostuisivat heille lahjoittamaan pullonsa. Tosiaan, oli hyvä vinkki tuo että ostetaan vaikka kivat mukit pullojen tilalle! Kiitos:)

5

Vierailija
32/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä häpeile ollenkaan. Mitäs noloa tuossa muka on.

Vierailija
33/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikki ollaan itse haluttu, tosin ei ehkä kahta kerrallaan, mutta eihän siitä voi itse päättää. Ilta on meillä suht koht rauhallinen juuri niin että pesujen ja pisujen jälkeen isommille vellit pulloon ja sänkyyn, ja pieniä nukuttamaan sillä aikaa. Muuten menisi ikä ja terveys että nämä saisin petiin, ja voisi nukkumaan meno venyä. Mutta eipä tämä pikkulapsiaika ikuisuuksia kestä. Välillä olen kyllä tosi väsynyt, mutta onneksi sisko auttelee välillä.

5

Vierailija
34/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun hulluksi jo näiden kahden kanssa, vaikkeivät enää taaperoite edes ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan