Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on kaljoitellut jo kuukauden putkeen

Vierailija
24.05.2022 |

2-14 olutta päivässä. Itse en juo ollenkaan.

Miten joku voi ryypätä joka päivä? Varsinkin nainen, luulen että tuosta tulee joku päivä vielä parrakas mies.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy!

Vierailija
22/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on turnauskunto vaimollasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan vaimollesi rakastavasti huolesi, että pelkäät että hänestä tulee parrakas mies.

Vierailija
24/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, en voisi arvostaa juovaa naista. Muutenkin täällä nämä yläpeukuttajat kaltaisiaan työttömiä tai pienipalkkaisia, sekavassa vuokra-asunnossa eläviä luusereita.

Vierailija
25/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mihinkin murheensa hukuttaa. Työttömyydessä on jo monelle ihan liikaa käsiteltävää. Itse syön yli äyräiden ahdistukseeni, kun prosessoin jotain vaikeita asioita.

Vierailija
26/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on delirium päällä, jos lopettaa seinään.

Vierailija
27/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten, et ole ap tajunnut, että vaimosi on masentunut työttömyydestä? Olisit hyvänen aika tukenut häntä.

Vierailija
28/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Voi, voi. Vaimosi on itse hoidettava ongelmansa. Älä mahdollista hänen juomistaan rahoittamalla tai hakemalla hänelle johtavia. Pyri elämään omaa elämääsi ja harrastamaan omia juttujasi.

Vierailija
29/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo esim 14 kaljaa päivässä, niin sehän tekee jo satoja euroja per kk. Aika kallis harrastus työttömälle..

Vierailija
30/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juo esim 14 kaljaa päivässä, niin sehän tekee jo satoja euroja per kk. Aika kallis harrastus työttömälle..

Sehän oli enimmillään 14 ja vähimmillään 2. Jatkuva lipitys ja usein toistuvia humalaan asti juomisia tekee tehtävänsä lopulta kaikilla. Ei silti alkoholi on ainoa vaikuttava aine mitä saa ilman reseptiä niin sillä hoidetaan kaikenlaisia vaivoja. Stressiä, ahdistusta, unettomuutta jne.

Vierailija
31/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako jo haista?

Peseytyy ja vaihtaa vaatteet joka päivä. Ei tässä mistään rantojen miehestä puhuta.

Ap

Vierailija
32/32 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se? Rakastaa olutta enemmän kuin sinua.

Antaako se pesää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi