Mites sitten niillä korkeakorkoisilla saappailla kävellään?
Kun joku mainitsi tuossa toisessa ketjussa ihmisten kävelevän niillä polvet koukussa... Niin mitenkäs tämän sitten välttää? Miten opetellaan kävelemään saappailla? Minä olen huomannut käveleväni polvet koukussa.
Mihin se painopiste laitetaan?
Auttakaa nyt, etten enää tänä vuonna näytä pöljältä!!!
Kommentit (12)
Kävele kotona korkkareilla muutama kerta päivässä jonkin aikaa...
Se on oikeesti niin kamalan näköistä se polvet koukussa linkuttaminen, että jos ei osaa, niin paree sitten käyttää matalia kenkiä
Olen itse kotosalla käveleskellyt ja hoitanut imurointia, pyykkejä tms, joa on uudet korkkarit/saappaat. On kivakin kun ylettää kunnolla naruihin..
Vierailija:
Olen itse kotosalla käveleskellyt ja hoitanut imurointia, pyykkejä tms, joa on uudet korkkarit/saappaat. On kivakin kun ylettää kunnolla naruihin..
ja mies tykkää, veikkaan. Meillä ainakin tuollainen sexy kotirouva on klisheisyydestään huolimatta HOT...
Mites nyt? Pitääkö noita pohkeita nyt sitten ensin vahvistaa vai?
eron tuntee kokeilemalla. Itse ostan suht hintavia kenkiä (noin 100 - 250 ¿), mutta ne ovatkin sitten sellaisia korkkareita joilla voi vaikka juosta.
lantio liikkumaan, niin oikea kävelytyyli syntyy kuin itsestään :)
Pylly pyörimään, niin homma onnistuu! :)
ja keskittyä siihen että polvet on suorassa. Kotona harjotteleminen on parasta, mutta toki sitten ulkona ja varsinkin epätasaisilla kaduilla tms. se on erilaista. Ja aluksi jalat voi tulla kipeeksi, mut kyllä ne tottuu.
No eiköhän tämä kun salassa harjoittelen. ;)
Ei se mitään teennäistä vatkausta vaadi, vaan ihan rentoa, luonnollista keinutusta. :)
siinä vaiheessa, kun jalka on takana.
Älä yritä kävellä sirosti, tai sipsuttaen, vaan reiluin askelin. Opettele tuntemaan se hyvä kävely.
kun et kävele " kantapää edellä" , vaan ajattelet sipsuttelevasi päkiöilläsi.