Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua pojalla on tekemättä joku kuvisvihkonen

Vierailija
24.05.2022 |

Sitä olisi pitänyt täyttää koko vuosi, mutta ei ole kuulema helmikuusta huhtikuuhun sitä täyttänyt. Ope antoi läksyksi liittää sinne nyt illan aikana kaikki kuvat kuvistöiden vaiheista, mitä hän on ottanut tuolla aikavälillä ja kirjoittaa jokaisesta kohdasta muutamalla virkkeellä. Ollaan tehty tuota jo yli tunti ja vielä olisi paljon tekemättä. Lapselta pääsi jo itku, minä olen nyt hänen puolestaan lataillut kuvat sovellukseen. Hirveä homma näin yhtenä iltana tehtäväksi. Onneksi ei ole treenejä tänään.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä ne hommat, joita sitten joutuu vanhemmat oikeasti tekemään.

Itse etsin kaikki kukat ja raahasin teinin sitten sinne vaan kuvaamaan.

Vierailija
2/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette käske lastenne tehdä ajoissa kouluhommiaan? Ei niitä saa antaa kasaantua tekemättömiä töitä.

Kysyn joka ilta lapselta onko läksyt tehty ja kyselen kokeet myös, että osaa varmasti, ja tehtävät palauttaa ajoissa myös. Autan tehtävissä mutta en tee puolesta.

Vierailija
4/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapsi täyttänyt vihkoa silloin kun piti?

Mikset sinä vanhempana valvonut, että tehtävä tulee tehtyä?

Vierailija
5/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tuollaisesta isommasta työstä infottaisiin Wilmassa. Sitä varten kai Wilma on tehtykin, että vanhemmille menisi tieto.

Vierailija
6/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teette lastenne puolesta tehtäviä??

Vierailija
7/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet töitä, mitkä pitäisi lapsen itse tehdä? Oma häpeänsähän se on, jos ei tee läksyjänsä.

Vierailija
8/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sitten näkyy numerossa, jollain kuvamaataidon numerolla ei kokonaisuuden kannalta ole mitään merkitystä. Tuskin on alalle hakeutumassa tuolla kiinnostuksen asteella.

Vierailija
9/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten teet selväksi että oli viimeinen kerta kun katselet patalaiskan vätyksen itkua. Ne tehtävät hoidetaan välittömästi tai saa remmistä ja itkee ja tekee.

Vierailija
10/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opettaja on antanut sen olla näin pitkään täyttämättä, miksei ole huomauttanut aiemmin?

Vierailija
11/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että tuollaisesta isommasta työstä infottaisiin Wilmassa. Sitä varten kai Wilma on tehtykin, että vanhemmille menisi tieto.

Tietenkin ohjeet on annettu ja yleensä paperillakin, mutta aina on niitä, jotka ryhtyy tekemään viimeisenä iltana jotain kahden kuukauden projektia, kun palautuspäivä on aamulla tai pahimmillaan meni jo.

Vierailija
12/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole tehnyt?

Hyvä kysymys. Mä en tiedä. En ole tiennyt tuollaisesta työstä. Ei ole aiemmin tullut mulle asti tieto tuollaisesta. Syksyllä ope sanoi, että he ovat kokeilleet tällaista juttua, mutta en tiennyt että he jatkoivat sitä koko kevään. En ole osannut kysyä kuvishommien perään. Olen kai huono äiti sitten. Ap

Vierailija
13/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä luokalla lapsi on?

Vierailija
14/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope on varmasti huomauttanut jo sata kertaa ja patistellut tekemään. Jokaisessa yläkoulun luokassa on poikia (lähes aina), jotka jättävät kylmän viileästi hommat vaan tekemättä. Sitten äiti tekee ja poika märisee toukokuun lopussa.

Pistä poika tekemään itse. Itku ei ole vaarallista. Älä missään tapauksessa tee hänen hommiaan. Muuten saat olla jatkuvasi hoitamassa hänen asioitaan.

Vierailija
15/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole tehnyt?

Hyvä kysymys. Mä en tiedä. En ole tiennyt tuollaisesta työstä. Ei ole aiemmin tullut mulle asti tieto tuollaisesta. Syksyllä ope sanoi, että he ovat kokeilleet tällaista juttua, mutta en tiennyt että he jatkoivat sitä koko kevään. En ole osannut kysyä kuvishommien perään. Olen kai huono äiti sitten. Ap

Et ole huono äiti, vaan sinulla on idiootti lapsi. Huolehdi, että lapsesi ymmärtää tämän olevan sitten viimeinen kerta kun hommat jäävät tekemättä ajallaan.

Vierailija
16/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta mitä voit tehdä, on kyseenalaistaa tehtävän tarpeellisuus. Tehtävät kuuluu hoitaa.

17/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... No toivottavasti nyt ehtii tehdä sen sinun avullasi. Ehkä lapsi tästä oppii.

Vierailija
18/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole tehnyt?

Äläs nyt murehri, et sinä huono äiti ole. Tälläsiä sattuu, ja nyt vain reippaasti teette lapsen kanssa yhdessä tehtävän edes jotenkin loppuun. Kukas lasta auttaa jos ei omat vanhemmat. 

Vierailija
19/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette käyttäneet vasta tunnin. Lapsesi voi hyvin käyttää loppuillan työn tekemiseen ihan itse.

Vierailija
20/35 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on portfolio ja sitä tehdään tosiaan koko vuosi.

Opettajan olisi kannattanut laittaa se ihan koelistaan Wilmaan, kuten meidän lapsen kuvismaikka tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi