Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paino tippui!

Vierailija
24.05.2022 |

Kävin eka kertaa vuoteen vaa'alla ja paino oli tippunut 9kg! Odotin samoja lukemia mutta olikin melkoinen yllätys. Varmaan jotain pieniä muutoksia tehnyt syömisessä, mutta ihme että näin paljon tuntuu.

Muutama vielä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
2/6 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Olet varmaan löytänyt hyvät elämäntavat. Pidä niistä kiinni! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Järkevä tippumisvauhti ainakin. Mä olen just saanut pois 5 kg Ozempic'lla, ja aah tätä ihanuutta. Jatkuu...

Vierailija
4/6 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Järkevä tippumisvauhti ainakin. Mä olen just saanut pois 5 kg Ozempic'lla, ja aah tätä ihanuutta. Jatkuu...

Lääkemainostaja langalla. Eikö edes hävetä??

Vierailija
5/6 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alanuolettaa kun laihdutus onnistuu? Olen muuten laihduttanut ilman lääkkeitä jo 30 kiloa, mutta vetäisen loput näin. Mitäs alanuolettaja siihen sanot?

Vierailija
6/6 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkemainostaja langalla. Eikö edes hävetä??

Miksi hävettäisi? Just luin äskettäin ketjua, missä oikein vertailtiin näitä tuotteita. Ja ensinhän on jokaisen keskusteltava sopivasta tuotteesta lääkärinsä kanssa. Eli ei kannata uskoa mainostamiseen. Ja ei kaikki toimi jokaiselle. Paljon kirjoittelijoita kertoi näin laihtuneensa. Pitkä ketju oli. On täällä muitakin tuotteita "mainostettu", kuten "Mitä Lidlin tuotteita ostatte ja mikä niistä mielestänne paras"? Joten anna olla.