Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vaativassa asiantuntijatyössä ja haluaisit käydä lattea juomassa myös sunnuntaisin?

Vierailija
24.05.2022 |

Miltä tuntuu että ahneet työläiset vaativat liikaa palkkaa ja moni kiva kahvila ei ole siksi auki?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiantuntijatyössä, mutta en käytä sitä termiä, sillä on parempikin. Asianajaja. 

En käy kahviloissa sunnuntaisin, en tosin lauantaisinkaan, tai minään muunakaan päivänä, sillä teen töitä. Nyt on lauantai ja aloitin työt klo 10 ja lopetin klo 15.30. Huomenna samantyylinen päivä.

Joskus harvoin käyn kaverin kanssa syömässä, vaikka ei aikaa olisi. Mutta ymmärrän itsekin, että välillä olisi hyvä pitää edes muutama tunti vapaata. 

asianajaja, N54

Vierailija
22/26 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän kaupungissa saa lattea ja muita erikoiskahveja myös sunnuntaisin.

Pari kolme kahvilaa on auki sunnuntaisin, sekä Sokoksen tavaratalon kaksi kahvilaa.

Oho, mikä metropoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asiantuntijatyössä, mutta en käytä sitä termiä, sillä on parempikin. Asianajaja. 

En käy kahviloissa sunnuntaisin, en tosin lauantaisinkaan, tai minään muunakaan päivänä, sillä teen töitä. Nyt on lauantai ja aloitin työt klo 10 ja lopetin klo 15.30. Huomenna samantyylinen päivä.

Joskus harvoin käyn kaverin kanssa syömässä, vaikka ei aikaa olisi. Mutta ymmärrän itsekin, että välillä olisi hyvä pitää edes muutama tunti vapaata. 

asianajaja, N54

Kuulostat sekä rasittuneelta että rasittavalta. Mutta kai tämä oli trolli kun mainitsit asianajajankin peräti kahdesti.

Vierailija
24/26 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syljette niihin vaahtoihin niin ei paljon maistu.

Vierailija
25/26 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asianajaja, N54

Kuulostat sekä rasittuneelta että rasittavalta. Mutta kai tämä oli trolli kun mainitsit asianajajankin peräti kahdesti.

Rasittunut olen ehdottomasti, saatan olla kyllä rasittavakin. Tarkoituksella on asianajaja kahdesti, kun tuo alempi ns nimimerkkini ja ensimmäinen siitä syystä, että en koskaan käytä asiantuntija -termiä, kun se ei kuulu sanavarastooni. Käytän siis vain ammattinimikettä. 

Aivan sama, vaikka ajattelet trolliksi. Eipä se minua valtavasti satuta.

asianajaja, N54

Vierailija
26/26 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, mutta juon kahvini yleensä kotona. Harva kahvilan kahvi on sen arvoista, että siitä maksaisi niitä hirveitä summia.

Ap kysyykin maidon juonnista. Latte=maito, italian kieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän