Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki ihmiset eivät vaan voisi lopettaa työntekoa?

Vierailija
24.05.2022 |

Kun työn tekemisestä aina valitetaan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun sit syömään ja asumaan teille. Lainailen vähän juttujakin ja rahaa, että saan lääkkeitä. Nerokasta.

Vierailija
2/10 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, sitten pitäisi opetella korjaamaan hampaansa itse, leikkaamaan syöpänsä itse, kirjoittaa lääkereseptinsä itse, opettaa lapsilleen peruskoulun tiedot ja taidot itse, metsästää ja kasvattaa ruokansa itse jne. Ja on ihmisiä, jotka pitävät työstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, sitten pitäisi opetella korjaamaan hampaansa itse, leikkaamaan syöpänsä itse, kirjoittaa lääkereseptinsä itse, opettaa lapsilleen peruskoulun tiedot ja taidot itse, metsästää ja kasvattaa ruokansa itse jne. Ja on ihmisiä, jotka pitävät työstään.

Jaa niinkun Samariinin aamupalaostokset?

Vierailija
4/10 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille työ on myös harrastus! Työ on ainut paikka kokea sosiaalisuutta! Kotona olo on monille vaikeaa aikaa! Työ on myös monelle hyvä pakopaikka,jossa unohtaa ikävät asiat! Monilla ihmisillä sana rauhoittuminen,on aivan vieras käsite! Syitä on lukemattomia,miksi ihmiset käyvät töissä! Mutta jokaisella ihmisellä biologinen kello käy! Se työnteko loppuu väkisinkin jollain tavalla!

Vierailija
5/10 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä me sitten tehtäisi? Jotkut viljelisi tai metsästäisi ruokaa ja me muut ryöstettäisi heidän saaliita?

6/10 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hauskaa sitten enää olis? :D

Vierailija
7/10 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mitäs hauskaa sitten enää olis? :D

Työtä vieroksuvia ihmisiä kutsutaan kokoomuslaisiksi. Mutta jos kaikki olisivat kokoomuslaisia, niin sitten ei olisi yhteistä verokassaa, josta kokoomuslaiset voisivat kähmiä muiden tuottamat verorahat omiin taskuihinsa.

Vierailija
8/10 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitten voisi käyttää aikansa hommaamalla ruuat jostain luonnosta ja lämmittämällä. Luulen että tulisi aika äkkiä työntekoa ikävä kun muutaman viikon yrittäisi selvitä ilman yhtään ostettua elintarviketta, polttoainetta, sähköä, puhdasta vettä jne. Helpommalla pääsee jos käydään töissä ja maksetaan toisille niiden palveluiden ja ruokien tuottamisesta.

Vierailija
9/10 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ- uskovaisten vatikaani eli suomi kokis spirituaalisen romahduksen. saatana, eli joutenolo, rehottais vapaana.

Vierailija
10/10 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun robotiikka ja tekoäly kehittyy, ei kovin suurta ihmismäärää tarvita töihin.

Tällöin osaavat voivat keskittyä tieteeseen (esim miten suojataan ihmiskunta aurinkomyrskyiltä, meteoriiteiltä, taudeilta ym) ja saavat paremmat elintason.

Ei niin osaavat voivat toimia heidän apulaisinaan, jos haluatvat astetta paremman elintason kuin kotona istumalla.

Osa istuu kotona, mutta siitä ei ole kenellekään mitään haittaa, saavat vaatimattoman elintason mutta riittävän.

Ne muutamat "p-hommat" joita jää tehtväksi, niitä on vähän, joten niistä voidaan maksaa paljon ja muuta "kotona istuja" jonottaa näihin, koska sitä kauttaa saa paremman elintason, näin näihinkin töihin halutaan, eikä tarvitse ketään pakottaa, nythän tässäkin kuljetaan vielä väärään suuntaan, menemme ikään kuin kehityksessä taaksepäin.