Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kun miehen uusi kaveri sanoi sulla on tosi seksikäs nainen

Vierailija
24.05.2022 |

Olivat keittiössä ja minä selailin sanomalehteä makuuhuoneessa, koska jostain syystä minun pitää olla aina poissa kun hänelle tulee joku kaveri. Jossain vaiheessa kuitenkin menin hakemaan vettä lasiin koska tuli jano, ja yhtäkkiä kuulin lauseen sulla on tosi seksikäs nainen. Miten te toimisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit.

Vierailija
22/33 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tämä voisi olla totta? Minuakin on miehen työkaveri kehunut kahdenkesken miehelleni "tosi kauniiksi", kun itse olin kuuloetäisyydellä. Kauniiksi sanominen on kyllä kaverilta kohteliaampaa kuin seksikkääksi kehuminen 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät miehen uutta kaveria kuumana, rakastele hänen kanssaan.

Vierailija
24/33 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:ta kiinnostaa, missä sillä miehellä on se seksikäs toinen nainen

Vierailija
25/33 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko käytät tilaisuuden hyväksesi ja petät miestäsi hänen kaverinsa kanssa tai sitten vain pysyt jatkossakin poissa, kun hänen kaverinsa tulee kylään.

Vierailija
26/33 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että miten toimisimme?

Kyllä minäkin kirjoittaisin tänne AV:lle tapauksesta.

T. N 61v.

Vierailija
27/33 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon ap:tä, sillä itselleni on käynyt näin useasti. Olen kuullut kahden exäni kavereiden sanovan noin tai sanoneen, että "miten sinä noin tasokkaan naisen olet saanut?". Joskus exäni ovat itse sanoneet, että "Pertti" ihmetteli, että... jne.

Minä sanoisin, että älä tee mitään. Mitä ajattelit, että sinun pitäisi tehdä?

En minä ainakaan ole mitään tehnyt. Ajatellut vain, että kiva jos tykkäävät.

Mutta siis, mielelläni kuulisin, mitä ajattelet, miksi sinun täytyisi tehdä jotakin?

Vierailija
28/33 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/33 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tämä voisi olla totta? Minuakin on miehen työkaveri kehunut kahdenkesken miehelleni "tosi kauniiksi", kun itse olin kuuloetäisyydellä. Kauniiksi sanominen on kyllä kaverilta kohteliaampaa kuin seksikkääksi kehuminen 😬

Väität, että näin olisi voinut tapahtua ja perustelusi on, että itsellesi kävi ihan eri asia?

Vierailija
30/33 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään, koska mulla ei ole yhtä vilkas mielikuvitus kuin ap:llä.

Vierailija
31/33 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia joka tarvitsee toimenpidettä on se, että voit olla ihan vapaasti kotonasi missä haluat. Ei tarvitse piileksiä. Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen jos vaatii että piilottelet hänen kavereiden tai kenenkään muiden katseilta.

En todellakaan ymmärrä alisteisia suhteita.

Vierailija
32/33 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynormien mukaan mies ei saa esittää naisesta mitään kommenttia. Kaikkien on oltava samaa harmaata kauraa.

Nosta hirveä meetoo, lgbtq, woke metakka ja laita se sika linnaan. Ethän ole hänen omaisuutta tai ehkä hän vain piruili ja yrittikin iskeä miestäsi.

Näin nykyään kuuluu reagoida.

Vierailija
33/33 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynormien mukaan mies ei saa esittää naisesta mitään kommenttia. Kaikkien on oltava samaa harmaata kauraa.

Nosta hirveä meetoo, lgbtq, woke metakka ja laita se sika linnaan. Ethän ole hänen omaisuutta tai ehkä hän vain piruili ja yrittikin iskeä miestäsi.

Näin nykyään kuuluu reagoida.

Kuka on niin kujalla kehityksestä, että on jämähtänyt metoo/woke etc?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi