####HELMIEN loppuviikko (to-su) ####
Kommentit (23)
Hahaa... mä... taas. No, nyt perustelen sillä, että mies tuli kotiin ja nappasi Simpun vaunuihin ja koiran mukaan ja lähti ulos. Kotona on ihanan rauhallista... paitsi että koiranpentu ulisee välillä, mutta siihen ei luojan kiitos tartte reagoida yhtään mitenkään.
Meillä on uusi kriisi: Päivähoito! Mies sai tänään vahvistuksen, että on saanut uuden työpaikan. Siis ihanaa ja mahtavaa, koska on oikeesti henkisesti tehnyt vaihtoa jo vuosia, mutta ei vaan ole saanut aikaiseksi. No, nyt se pyydettiin tähän uuteen paikkaan ja sai tietty mojovasti lisää liksaakin -mikä ei haittaa. Mutta tämähän tarkoittaa, että meidän pitää pikaisesti saada Simpulle uusi hoitopaikka vuoden alusta!
Sen siis oli tarkoitus mennä sinne yksityiseen päiväkotiin (Fazerin päiväkotiin) ja paikka siellä onkin... mutta kun mies ei ole siellä enää vuoden vaihteessa duunissa niin tarha on meiltä katsoen aivan helkutin kaukana ja keskellä ei mitään. Harmi sinänsä, koska olen kuullu kehuja, että se on aivan ihana tarha, mutta on sinne kuitenkin niin pitkä matka (autolla 20min, julkisilla 1h), ettei poikaa sinne nyt laiteta. Niinpä niin... mistäs saadaan uusi hoitopaikka?
Laitoin tänään Vantaan kaupungille päivähoitoanomuksen menemään. Toiveena tietty joku Ylästön (missä asumme) alueen kolmesta päiväkodista, mutta mitkä lie mahkut kun kuulemma jo 100 ylästöläistä lasta käy muualla tarhassa. No, pakkohan niiden on meille joku paikka tarjota?
ai niin koirien vesikupeista. Meillä on ne pois lattialta. Oikeastaan syy ei ole Simppu vaan nöffinpentu Danny. Kas kun on lörpät huulet niin on lörpät huulet... tarkoittaa, etteä vesikupin sisältö olis pitkin poikin asuntoa kun Dannyn huulet vuotais. Muuten ei olla asioita/tavaroita siirrelty. Päätimme myös, että parempi opettaa mitä " EI!" tarkoittaa kuin olla koko ajan pelastamassa asioita. Meillä ei kyllä ole esim. viherkasveja koirien takia lainkaan...
No, niin nyt mä oikeesti lopetan. Viikonloppuja ladyt!
just kehuin miten meillä saa tavarat olla rauhassa, tyttö tuli ja painas jostain napista ja kaikki katos. Nimittäin nousee tietokonepöytää vasten ja kurottaa ni ylettää korkeemmalle.
Nyt referoin:meillä brion novat ja matkarattaat, makso jotain 139-169 hulluilta päiviltä viime talvena. Ihan ykköset matkalla ja keskustassa ja julkisissa.
Meillä saa koirankuppi olla iaha rauhassa, olen kieltänyt kieltämisen perään eikä enää mene sinne. nyt kieltäminen tietokoneeseen on aloitettava ;))))apua taas tyttö tulee!!!!
Mä kävin siellä neuvolassa, johan oli taas...kätilöopiskelija kertoi kaikki alusta alkaen, sit neuvolantäti keskeytti ja sanoi et mä olen tasan viime vuonna ollut siellä asiakkaana..nyt mulla on sit sisätautilääkärille aika parin viikon päästä ja siellä sit päättävät et voisinko lähteä hetkeksi töihin.olis kyllä ihanaa,mut terveys on tärkeintä.
mitäs vielä, ei hampaita vieläkään, uusina taitoina on matkiminen, söin yks päivä suolakurkkua ja tytöstä ilmeisesti se kuulosti hauskalle,alkoi matkimaan rouskuttamista.nyt kun sanoo et syödään niin alkaa rouskuttamaan ;))) kyllä lapset on ihania.
juu kysykää tuota sit ens syksynä multa uudelleen!!!!!!
kyl mullakin on päiviä et ei haluis yhtään ihmistä lähelleen, lapset tekis mieli tunkee sinne mistä ovat tulleetkin...
enkä pode huonoa omaatuntoa, ihminen minä vain olen.
nyt mä lähden ettimään puhelimen huoltokuittia..uus puhelimeni on sitten ollut 9 viikkoa huollossa,toissa päivänä sain sen takas ja tänään meni uudelleen huoltoon.vitutttaako no arvatkaa??
Kuumetta
Oodi: Meillä on käytössä Emmaljungan scooterit ja ovat noin tuhat kertaa paremmat kuin matkarattaat. Kulkevat kelillä kuin kelillä ja ovat kuitenkin niin pienet, että mahtuvat varmaankin mihin tahansa autoon. Nissan Micraan ainakin olen itse ne saanut tungettua. Niiden selkänoja ei mene aivan makuuasentoon, mutta lähes kuitenkin. Meillä on Jontttu jo pidemmän aikaa nukkunut päiväunet takapihalla usein noissa scootereissa. Meillä on kuitenkin vielä yhdistelmätkin käytössä, mutta kyllä noillakin pärjäisi aivan hyvin, varsinkin jos niihin ottaisi jalkapeitteen, jota meillä ei ole. Ja jos et kovin isoja kauppakasseja kuljettele niillä. Meillä oli vaihtoehtoina Zenitit ja Timmyt, mutta me päädyimme näihin ja erittäin tyytyväisiä olemme olleet.
Olen lähdössä poikien kanssa mun porukoille yöksi, joten pitää mennä. Hyvää viikonloppua=)
nonnu78 ja pojat