Vanhojen asioiden kelailua.
Tämä tapahtui kauan sitten, mutta on alkanut vaivaamaan. Mielipiteitä toivoisin.
Kun tapasin nykyisen mieheni, oletin hänet sinkuksi. Jos olisi ollut varattu, en olisi aloittanut suhdetta. Piste.
Tapailun alkuaikoina hän oli paljon puhelimessa entisten tyttöystäviensä ja muiden tyttökavereitten kanssa. Ainakin yhtä heistä sanoi täyshulluksi ja kävi joskus omien sanojensa mukaan kuskaamassa kotiin selviämään tms. Ennen kuskaamista varasi joskus mm. muovipussin oksentamista varten, kun pitää juoppo kuskata. En ollut koskaan näkemässä näitä kuskauksia tai muuten mukana. Sittemmin kuskaukset vähitellen loppuivat. Mikä olisi palstatuomio tapahtumien kulusta?
Kommentit (11)
ollut on mennyttä. jos joku mietityttää niin kysy mieheltäsi. nythän kuskaukset on loppuneet joten eiks kaikki oo hyvin?
jomman kumman tai molempien puolelta ja satunnaisia tapaamisia on vielä silloin tällöin. Känninen exä soittaa jne.
Kysymys kuuluu, mitä väliä sillä on nyt? Miksi sinä näitä pohdit nyt?
jomman kumman tai molempien puolelta ja satunnaisia tapaamisia on vielä silloin tällöin. Känninen exä soittaa jne.
Kysymys kuuluu, mitä väliä sillä on nyt? Miksi sinä näitä pohdit nyt?
Asia vaivaa minua ja haluan miettiä näitä. Ei tämä enää muutoin mihinkään tule vaikuttamaan.
ap
Että oliko ne oikeasti humalassa ja mies juoppokuskina vai oliko muovipussit vain superovela hämäys vai että oliko miehellä vielä silloin jotain tunteita niitä kohtaan vai valehteliko se sulle ja piti jotain hoitoa siinä sivussa?
Onko jotain erityistä syytä olla luottamatta siihen mitä mies sanoi?
AP pohtii jotain ikivanhoja juttuja ja on sotkenut siihen kaikenmaailman muovipussitkin mukaan...
Oikeastaan minua hämää, kun mies on turhan usein ottanut viime aikoina vitsinä puheeksi "akan vaihtamisen" eli en minä ihan tyhjän vuoksi näitä vanhoja mieti. Käyttäytyy välillä vähän oudosti.
AP pohtii jotain ikivanhoja juttuja ja on sotkenut siihen kaikenmaailman muovipussitkin mukaan...
Niiden muovipussien varaamisessa oli jotenkin teatraalinen sävy. Siitä oli kyse. :D
ap
Oikeastaan minua hämää, kun mies on turhan usein ottanut viime aikoina vitsinä puheeksi "akan vaihtamisen" eli en minä ihan tyhjän vuoksi näitä vanhoja mieti. Käyttäytyy välillä vähän oudosti.
Ehkä vanhojen kaivelua hedelmällisempi lähestymistapa olis kuitenkin se, että ottais härkää sarvista silloin kun se on lähellä ja kysyisi mieheltä että mitä sä tolla tarkoitit, onko joku hullusti, kerro nyt missä mennään.
Ehkä vanhojen kaivelua hedelmällisempi lähestymistapa olis kuitenkin se, että ottais härkää sarvista silloin kun se on lähellä ja kysyisi mieheltä että mitä sä tolla tarkoitit, onko joku hullusti, kerro nyt missä mennään.
Olisin halunnut miettiä tapahtumien kulkua vähän pidemmältä ajalta, mutta väärä palsta!
Poistun.